حزب موتلفه اسلامی در پیام نوروزی؛

مردم به فردی رأی دهند که به دور از سلایق خاص هست

حزب موتلفه اسلامی اعلام کرد: در سال جدید با عمل به رهنمودهای رهبر انقلاب و سیاست‌های ابلاغی و تیم‌های مدیریتی لایق و پاک، مشکلات کشور را به پایان برسانیم.

مردم به فردی رأی دهند که به دور از سلایق خاص هست
به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران،‌ حزب موتلفه اسلامی به مناسبت آغاز سال جدید بیانیه‌ای منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

در سال جدید با عمل به رهنمودهای رهبر انقلاب و سیاست‌های ابلاغی و تیم‌های مدیریتی لایق و پاک، مشکلات کشور را به پایان برسانیم.

حل مشکلات با رأی ملت به رئیس‌جمهوری متدین، متعهد، شجاع، پاک، ساده زیست و خردورز به نتیجه خواهد رسید. امروز انتخاب رجایی گونه‌های واقعی، نه مدعیان دروغین رجایی‌گونگی و اشتباه در رای به بنی صدرهای مردم فریب که به اندازه کافی تجربه به همراه آورده، ضروری و حائز اهمیت است.

حزب موتلفه اسلامی از ملت ایران می‌خواهد که با اتکا به خط امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای و خط شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی به کسانی رای بدهید که اطمینان داشته باشید دارای تفکر خالص و به دور از چپ‌زدگی و راستگرایی و سلایق خاص هستند.

ما از همه ملت می‌خواهیم که در انتخابات به فردی رای دهند که در روابط بین‌الملل بجای خشونت‌گرایی و بجای وادادگی به یک سیاست مدبرانه روی آورند که جهانیان را به حقانیت نظام جمهوری اسلامی آشنا می‌سازد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار