کرمان؛

۷كشته و مجروح در حوادث رانندگی 24 ساعت گذشته

رئيس پليس راه شمال استان گفت: وقوع 3 حادثه در محور های استان سبب جان باختن 3 نفر و مجروح شدن 4 نفر دیگر شد.

۷كشته و مجروح در حوادث رانندگی 24 ساعت گذشتهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ٬ سرهنگ يوسف نجفی رئيس پليس راه شمال استان گفت: با توجه به حجم بالای عبور و مرور در سطح جاده ها و معابر برون شهری استان در ايام نوروز متاسفانه بر اثر بی احتياطی برخی از رانندگان 3 تصادف منجر به فوت و جرح در سطح جادهها و معابر برون شهری استان به وقوع پيوست.  

وی گفت: در يكی از اين حوادث كه در کيلومتر 19 محور دهبکری -دارزین  از توابع شهرستان بم رخ داد،يك دستگاه وانت پیکان به علت تخطی از سرعت مطمئنه از مسير خود منحرف واژگون شد. 
 
نجفی يادآورشد: در اين حادثه راننده  وسيله نقليه که جوانی حدودا 28 ساله بود در دم جان خود را از دست داد. 

وی به تصادفی ديگر كه در محور اصلی انار-شهربابک به وقوع پيوست نيز اشاره كرد و گفت: دراين حادثه، يک دستگاه سواری دنا به علت خستگی وخواب آلودگی از مسیر منحرف وواژگون شد. 

وی افزود: در اين حادثه راننده جوان 39 ساله جان خود را ازدست داده است و دو سرنشین 32 ساله و سه ساله  به شدت مجروح و روانه بیمارستان شده اند. 

نجفی درخصوص حادثه محور نهبندان -شهداد از توابع شهرستان ماهان گفت: اين حادثه به علت تخطی از سرعت مطمئنه یکدستگاه سواری تیبا  رخ داده است. 
 
نجفی ادامه داد: در اين حادثه سرنشین حدودا  55 ساله در دم جان خود را از دست داده است و دو سرنشین 25 ساله و13 ساله به شدت مجروح وروانه بیمارستان شده اند. 

رئيس پليس راه استان کرمان در پايان عنوان كرد:کم تجربگی ، ضعف در مهارت و بی توجهی اين قبيل رانندگان به مقررات، دليل اصلی وقوع اين تصادفات بوده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.