کرمان؛

كاهش 14 درصدی جرائم در کرمان

جانشين فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از كاهش14 درصدی وقوع جرايم و افزايش 120 درصدی کشفيات پليس خبر داد.

كاهش 14 درصدی جرائم در کرمان به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  سرهنگ علی كشاورزی جانشين فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: با انجام برنامه ريزی های هدفمند و اجرای طرح های مثبت در سطح حوزه استحفاظی و انجام پبش بينی های لازم در زمينه پيشگيری از وقوع جرائم در نيمه اول تعطیلات نوروز 96، شاهد کاهش 14درصدی وقوع جرايم نسبت به نوروز 95 بوده ايم. 

 وی افزود: دستگيری مجرمان با بهبود 27 درصدی همراه بوده و در خصوص آمار کشف نيز که بيشترين بهبود را نشان می دهد، پليس کرمان، حدود 120 درصد افزايش کشفيات داشته است. 

كشاورزی ادامه داد: مجموع اين آمار مهر تأييدی است بر بهبود عملکرد مثبت پليس شهرستان کرمان که در سايه برنامه ريزی های هدفمند فرماندهان دلسوز و زحمات بي دريغ مأموران انتظامي و همچنين همراهي و همکاري شهروندان با پليس حاصل شده است. 

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان کرمان در ادامه با اشاره به توسعه تکنولوژي و پيچيدگي جرائم به ويژه سرقت ها، لزوم آموزش همگاني، بکارگيري توصيه و هشدارهاي پليسي و دقت در نگهداري از اموال، را مهمترين امر در پيشگيري از سرقت و کاهش جرائم برشمرد.

جانشين فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پايان از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات مبنی بر اعمال مجرمانه افراد مخل نظم و امنيت در جامعه را بلافاصله از طريق مرکز فوريت‌های پليسی 110 با پليس در ميان بگذارند.  

انتهای پیام/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار