کرمان؛

توقیف 85 دستگاه موتورسیکلت در 72ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به توقیف 85 دستگاه موتورسیکلت متخلف طی 72 ساعت گذشته توسط ماموران انتظامی این فرماندهی گفت:پلیس به دنبال اعتمادسازی و تعامل دوسویه با مردم است.

توقیف 85 دستگاه موتورسیکلت در 72ساعتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت: ماموران انتظامی شهرستان کرمان طی 72 ساعت گذشته با استقرار در نقاط از پیش تعیین شده و در راستای اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت ها، تعداد 85 دستگاه موتورسیکلت متخلف که فاقد مدارک، فاقد پلاک یا دارای پلاک مخدوش بودند را توقیف و به پارکینگ دلالت دادند.
 
وی افزود: این تعداد موتورسیکلت توسط مأموران کلانتری های سطح شهر و یگان امداد کرمان توقیف شده اند و این طرح تا جمع آوری كامل موتورسیكلت های متخلف ادامه پیدا خواهد كرد.
 
روانبخش با تأکید بر نیاز به تعامل پلیس با مردم گفت: اگر مردم خواستار افزایش امنیت اجتماعی هستند باید در طرح ساماندهی موتورسیکلت ها مشاركت حداكثری داشته باشند چراکه نیروی انتظامی برای پیگیری و كشف جرایم نیاز مبرم به اجرای اینگونه طرح ها دارد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان از کلیه موتورسیكلت سوارانی كه تاكنون موفق به دریافت پلاك و یا گواهینامه رانندگی نشده اند درخواست كرد تا هر چه سریع تر نسبت به رفع نواقص اقدام كنند تا موتورسیكلت شان توسط عوامل انتظامی توقیف نشود.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار