اصفهان؛

فراهم کردن بستر لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات

فرماندار شاهین شهر و میمه گفت: همه ما وظیفه داریم بستر لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی فرمانداری شاهین شهر و میمه، ' علیرضا بصیری ' در اولین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال 1396گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین سخنرانی خود در سال جدید در حرم امام رضا (ع) بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کردند.

وی افزود: همه ما وظیفه داریم بستر لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم.

فرماندار شاهین شهر و میمه با بیان اینکه همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند در این شهرستان فراهم شده است، افزود: در این راستا در روزهای گذشته برابر با قانون انتخابات، جلسه انتخابات معتمدین هیات اجرایی انتخابات شهرستان برگزار شد.

وی از دستگاههای اجرایی شهرستان شاهین شهر و میمه خواست همکاری لازم را با ستاد انتخابات این شهرستان انجام دهند و از ورود به عرصه انتخابات له یا علیه نامزد های انتخاباتی خودداری کنند.

بصیری در ادامه با اشاره به فراز و نشیب ها و وقایع سال 95 افزود: در سال گذشته شاهد اتفاقات تلخ و شیرینی در زمینه های مختلف بودیم.

وی، دست یابی نظام و دولت به موفقیت های علمی، اقتصادی، ورزشی، هنری، نظامی و بین المللی را از جمله اتفاق های شیرین سال 95 بیان کرد و افزود: خسران از دست دادن آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام (ره)، انقلاب و رهبری از اتفاقات تلخ این سال بود.
فرماندار شاهین شهر و میمه به تبیین اقدام ها و فعالیت های انجام شده توسط این

فرمانداری در سال گذشته اشاره کرد و گفت: دولت و همه مسئولان برغم محدودیت های موجود در سال گذشته تلاش کردند وظایف خود را بخوبی انجام دهند و به مردم و ولی نعمتان خود خدمت کنند.

وی افزود: دولتمردان در سال گذشته تلاش خود را برای تحقق شعار ' اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ' به کار گرفتند و به یاری خدا در این راستا به دستاوردهای خوبی دست یافتند.

بصیری با اشاره به اینکه دولت به تنهایی قادر به تحقق اقتصاد مقاومتی نیست، تصریح کرد: برای عملی شدن اقتصاد مقاومتی، نیازمند همدلی و همزبانی همه مردم و قوه قضائیه و مقننه هستیم.

فرماندار شاهین شهر و میمه بااشاره به شعار امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال »، گفت: همه‌ باید در این راستا تلاش کنیم زیرا پایه و اساس رشد جامعه، توسعه اقتصاد سالم و پویاست.

وی به ظرفیت های شهرستان شاهین شهر و میمه در بخش های فرهنگی، صنعتی، کشاورزی، علمی و ورزشی اشاره کرد و افزود: عزم و اراده مسئولان این شهرستان باید ایجاد اقتصاد مقاومتی از طریق بالا بردن تولید و اشتغال در این منطقه باشد.

وی تاکید کرد: در سال جدید اولویت اول همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهین شهر و میمه باید تلاش برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق عملی و عملیاتی اقتصاد مقاومتی باشد و همه دستگاههای اجرایی شهرستان باید در این راستا با برنامه ریزی و تدوین راهکارهای عملیاتی و اجرایی در اینخصوص گام بردارند.
رعایت نظم و انضباط کاری و تکریم ارباب رجوع از جمله مواردی بود که فرماندار شاهین شهر و میمه در این جلسه بر آنها تاکید کرد.

اولین جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور فرماندار شهرستان ،نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، بخشداران، شهرداران ،مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی و اعضای شورای اسلامی شهر در گلزار شهدای گمنام شاهین شهر برگزار شد.
این جلسه با اهدای شاخه های گل و ادای احترام به مقام شامخ شهدا به پایان رسید.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.