شیراز؛

بازدید روزانه 10 هزار نفر از مساجد تاریخی فارس

همزمان با اجرای طرح نوروزی آرامش از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون روزانه ۱0 هزار نفر از مساجد تاریخی استان فارس بازدید می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ الیاس رضایی معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: در استان فارس حدود 70 مسجد تاریخی است که در میان مساجد بیشترین آمار بازدید برای مسجد تاریخی وکیل 4 هزار نفر و مسجد نصیرالملک روزانه 2 هزار و 500 نفر بازدید کننده دارد.
 
رضایی افزود: مساجد تاریخی استان فارس دارای ظرفیت گردشگری فوق‌العاده‌ای است که پذیرای مسافران نوروزی هستند که از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون روزانه 10 هزار نفر از این مساجد بازدید کرده‌اند.
 
وی به حضور راهنمایان گردشگری در این مساجد تاریخی اشاره کرد و ادامه داد: در ایام نوروز 20 نفر از راهنمایان گردشگری آموزش دیده در این اماکن تاریخی مستقر هستند که بصورت رایگان به راهنمایی و معرفی مساجد به گردشگران و زائرین نوروزی می پردازند.
 
معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه فارس تصریح کرد: همزمان با اجرای پنجمین طرح نوروزی آرامش بهاری در تمامی بقاع متبرکه و امامزادگان استان فارس این طرح بصورت ویژه در چهار مسجد تاریخی نصیرالملک، وکیل، مشیر، عتیق و جامع کبیر در شهرستان نی ریز برگزار می شود که تا روز 13 فروردین ماه میزبان زائرین نوروزی است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار