شیراز؛

نصب 60 دستگاه کارت خوان در اماکن گردشگری

60 دستگاه کارت خوان در اماکن گردشگری استان فارس نصب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جمشید معینی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس در تشریح خدمات ویژه نوروزی به مسافران ورودی به استان گفت: با توجه به استقبال مسافران نوروزی برای بازدید از اماکن گردشگری استان این اداره کل برای کاهش مدت زمان انتظار در صف ورودی اماکن، امسال نیز از دستگاه های خودپرداز برای پرداخت هزینه استفاده کرده است.


وی اظهار کرد: بیش از 60 دستگاه کارت خوان در اماکن تاریخی و فرهنگی این استان از جمله حافظیه، سعدیه و مجموعه جهانی تخت جمشید، پاسارگاد، نقش رستم، نقش رجب، ارگ و موزه پارس نصب شده است.

معینی ادامه داد: علاوه بر افزایش باجه های بلیط فروشی، برای جلوگیری از بی نظمی و هجوم مسافران در جلوی باجه های بلیط فروشی در اتاق های کنترل اماکن، نظارت تصویری صورت می گیرد.

وی با اشاره به افزایش نیروهای خدماتی و مراقبتی در این ایام تصریح کرد: علاوه بر نیرو های ثابت و مستقر در اماکن بیش از300 نفر نیروی موقت برای ارائه خدمات مطلوب به میهمانان نوروزی اماکن گردشگری استان، بکار گیری شده اند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی میراث فرهنگی فارس افزود: 169 کیوسک و پایگاه اطلاع رسانی برای راهنمایی مطلوب به میهمانان نوروزی در سطح استان مستقر شدند.

وی همچنین از همکاری با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برای استقرار خیمه های معرفت آرامش بهاری و خیمه های نسیم محبت در اماکن تاریخی و گردشگری استان خبر داد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.