گفتگوی عیدانه باشگاه خبرنگاران جوان با نازنین بیاتی؛

امیدوارم در سال جدید، تئاترهای خوبی اجرا شود

امیدوارم در سال جدید، تئاتر های خوبی اجرا بشوند و تئاتر هم از سوی مردم و دولت حمایت بشود

سبزه، حس تولد محیط زیست استنازنین بیاتی متولد 15 دی 1368 تهران است، وی دانش آموخته رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است. نازنین بیاتی در اولین حضورش در فیلم «دربند» درخشید و از کارهای وی در حوزه تئاتر می توان به نمایش «خانه ای در انتهای خیابان بهار» اشاره کرد. به مناسبت فصل بهار و آغاز سال نو، خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفتگویی را ترتیب داده است که در ادامه می‌خوانیم:  

**بهترین اتفاق سال 95 برای شما چه بوده است؟  

زمانی که یک فاجعه‌ای مانند پلاسکو اتفاق می‌افتد، یعنی برای خودمان نمی‌توانیم بهترین اتفاق را تصور کنیم که بتوانیم اسم آن را بهترین اتفاق سال برای خودمان نام گذاری کنیم.  

**سال 95 از لحاظ کاری برای شما چطور بود؟  
در سال 95 اتفاق خوبی که برای من افتاد اینکه من توانستم تئاتر کار کنم، حوزه‌ای که دوست داشتم در آن فعالیت کنم. بالاخره یک متنی پیدا شد که من با آن درگیر بشوم و ذهنم در پیش متن بماند و من هم آن را کار کردم.  

**در بین سین‌های هفت سین کدام را از بقیه بیشتر دوست دارید، چرا؟  
من در بین سین‌های سفره هفت سین، سبزه را بیشتر از همه دوست دارم چراکه؛ سبز است و من سبز بودن را دوست دارم به علت اینکه؛ طبیعت بسیار برایم مهم است و من برای محیط زیست بسیار ارزش قائل هستم به همین علت در سفره هفت سین سبزه برایم اولویت دارد.  

**اولین عیدی که گرفتید چه بوده است؟ 
مشخصا، پول بوده است.  

**یک پیام عیدانه برای خوانندگانی که پیام شما را می‌خوانند؟  
انشاءالله سالی پر از شادی و سلامتی و دل شاد داشته باشند.  
 
**دعای لحظه سال تحویل شما برای مردم و مخصوصا برای تئاتر چیست؟ 
امیدوارم در سال جدید، تئاتر های خوبی اجرا بشوند و تئاتر هم از سوی مردم و دولت حمایت بشود تا ما هم تئاتر های با کیفیت و خوب داشته باشیم و با امکانات مناسب هم بتوانیم اجرا برویم.  

گفتگو از یگانه عرب 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار