تبریز ؛

تاکید بر تشکیل کارگروه حمایت از سرمایه گذاران در عجب شیر

فرماندار عجب شیر:تشکیل کارگروه حمایت از سرمایه گذاران در راستای اقتصاد مقاومتی در عجب شیر

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ فرماندار شهرستان عجب شیر بر تشکیل کارگروه حمایت از سرمایه گذاران در تمامی بخش ها در راستای اقتصاد مقاومتی تاکید کرد وگفت: با توجه به اینکه این کارگروه در همه ی زمینه ها فعالیت خواهد کرد متشکل از تعدادی دستگاه های شهرستان خواهد بود که در خصوص جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی فعالیت خواهد کرد.

سیدشمس الدین مراثی روز چهارشنبه در نخستین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی این شهرستان افزود:12 کمیته در این شهرستان در راستای اجرای منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و دولت تدبیر وامید در سال اقتصاد مقاومتی، تولید - اشتغال ایجاد شده که هر کدام وظایف مشخصی دارند.
وی گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید وارد میدان عمل شد و موانع را به صورت عملیاتی از سر راه برداشت.
مراثی تصریح کرد: اگر می خواهیم مشکلات اقتصادی مردم و مهم تر از آن مشکل اشتغال جوانان شهرستان را برطرف کنیم باید وارد فاز عملیاتی شویم و لازمه این کار همدلی و تعامل هرچه بیشتر بین مسئولان شهرستان است.
وی با اشاره به اینکه دستگاه‌ های اجرایی باید با شناسایی ظرفیت ‌های بخش ‌های مختلف، در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب تلاش کنند اظهار کرد: مشارکت و تعامل مردم و مسئولان لازمه اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال است.
فرماندار عجب شیر اضافه کرد: با توجه به اینکه شهرستان یکی از قطب های صنعتی و کشاورزی آذربایجان شرقی است لذا مدیران دستگاه‌ های اجرایی باید با بسترسازی مناسب، راه توسعه و رونق شهرستان در همه بخش ها را فراهم کنند.
مراثی گفت: عجب شیر از ظرفیت ها و بستر های بیسار خوبی برای رشد و توسعه در زمینه گردشگری و صنایع دستی نیز برخوردار است که برای توسعه شهرستان باید مورد توجه دستگاه های اجرایی قرار گیرد.
وی افزود: ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان به منظور فراهم کردن مقدمات اجرا و تحقق سیاست های ابلاغ شده اقتصاد مقاومتی، جهت رفع موانع و حمایت از تولید و سرمایه گذاری و افزایش بهره وری و حرکت هر چه بهتر در مسیر توسعه شهرستان از همه ظرفیت ها و استعدادهای شهرستان استفاده خواهد کرد.
وی بیان کرد: اگر نتوانیم اقتصاد مقاومتی را در جامعه پیاده کنیم از دشمن ضربه خواهیم خورد و در خصوص عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی هیچگونه کوتاهی از مدیران شهرستان پذیرفته نیست.
فرماندار عجب شیر افزود: بی ‌تردید برای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی چالش‌هایی وجود دارد که می توان با همفکری و تعیین وظایف، این مشکلات و تنگناها را حل کرد.

انتهای یام / ج 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.