زنجان؛

منابع طبیعی و باغات سرمایه ملی هستند

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه زنجان گفت:منابع طبیعی و باغات سرمایه ملی هستند مبادا در روز طبیعت به بهانه خوشی به آنها آسیب برسانیم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از  زنجان؛ نماینده، ولی فقیه دراستان وامام جمعه زنجان درخطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به روزجمهوری اسلامی ایران، ۱۲ فروردین سال ۵۸ را نقطه عطفی در تاریخ سیاسی ملت ایران دانست و گفت: ملت ایران در این روز تاریخی پای صندوقهای رای رفته و با قاطعیت آراء جمهوری اسلامی را انتخاب کردند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه مردم با گذشت ۳۹ سال از انقلاب هنوز هم پای این انتخاب خود ایستاده اند افزود: ملت بصیرایران باگذشت ۳۹ سال ازانقلاب با حضورر در صحنه‌های مختلف وفا داری خود را نشان داده اند.

خطیب نمازجمعه زنجان، درادامه با تاکید بر بیانات رهبرمعظم انقلاب اقتصاد و معیشت مردم را یکی ازاولویت‌های اصلی امروز کشورعنوان کرد و افزود: درشرایط امروزکشورباید توجه به مسئله اقتصاد و تحقق اقتصاد مقاومتی در سرلوحه کار‌ها قرار گیرد.

وی بابیان اینکه دشمن درصدد است تا ازطریق فشار اقتصادی میان مردم و نظام فاصله ایجاد کند گفت::همانگونه که رهبرانقلاب فرموده اند این تلاش دشمن بیهوده است وجدا کردن مردم از نظام ممکن نیست.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به روزطبیعت، منابع طبیعی را سرمایه ملی دانست وازمردم خواست در حفظ و نگهداری این سرمایه ارزشمند تلاش کنند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.