لرستان؛

انتخابات سالم به دور از تفرقه است/ ما در برابر نعمت طبیعت مسئولیم

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد گفت:در انتخابات های پیش رو باید فرد اصلح را به دور از حاشیه ، تنش و تفرقه انتخاب کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با بیان اینکه آغاز سال اولیای الهی برای رسیدن به مقامات ماه رجب است، اظهارداشت:رجب ماه مناجات، برکت و رحمت الهی و مهم ترین ذکر در ماه رجب ذکر استغفار است.
وی ۱۲ فروردین سالروز شهادت امام هادی(ع) را تسلیت گفت و افزود: این روز ، سالروز تصویب جمهوری اسلامی ایران با رای مردم است که  به نام «خدا» و «الله» شکل گرفت و مهم ترین اهداف مبارزات سیاسی ائمه اطهار تشکیل حکومت اسلامی و حفظ جامعه اسلامی بوده است؛ امام هادی(ع) نیز در زمان خود این هدف را در مبارزات سیاسی دنبال می کرد.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان روز ۱۲ فروردین را روز حکومت «الله» بر حکومت «طاغوت» عنوان کرد و گفت:این روز ، روز عید ملی و مذهبی ما است .
امام جمعه خرم آباد در ادامه بر حفظ طبیعت در روز 13 فروردین تاکید کرد و افزود: ما در مقابل نعمت های خداوند مسئولیم و باید بدانیم که حفظ منابع طبیعی یک وظیفه شرعی و عقلی است.
وی افزود: در روز ۱۳ فروردین اگر 70 میلیون نفر جمعیت به دل طبیعت برود  و  بنا باشد هر نفری یک شاخه درخت را بشکند و یک دانه گیاه را ضایع کند در یک روز ۷۰ میلیون شاخه درخت و دانه گیاه از بین می رود.
میرعمادی به دو امر اساسی اول انتخابات و دوم تولید و اشتغال پس از پایان تعطیلات اشاره کرد و گفت: مردم در انتخابات های پیش رو باید فرد اصلح یعنی کسی راکه به درد جامعه بخورد و  دنبال تولید و اشتغال و سیاست های اقتصاد مقاومتی باشد انتخاب کنند .
امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه انتخابات سالم به دور از تنش، تفرقه، اختلاف و رقابت های منفی است تصریح کرد:به ویژه در انتخابات شوراهای اسلامی افراد توجه کنند اخلاق را رعایت کنند و وعده های دروغ ندهند.
آیت الله میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود به ۱۰ فروردین سالروز وفات بزرگ مرجع جهان تشیع آیت الله بروجردی اشاره کرد و اظهار داشت: این شخصیت الهی و مرجع جهانی نه تنها افتخار مردم لرستان بلکه افتخار جهان اسلام است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.