تبریز؛

لزوم رای دادن به افراد انقلابی در انتخابات

امام جمعه موقت تبریز از مردم خواست در انتخابات آینده افراد صالح ، کار آمد ، بصیر و انقلابی را برای پست ریاست جمهوری و همچنین شوراهای اسلامی انتخاب کنند.

لزوم رای دادن به افراد انقلابی در انتخابات به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  حجت الاسلام علی حاجی‌زاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه  تبریز با بیان اینکه رایامام جمعه موقت تبریز : لزوم انتخاب افراد صالح و انقلابی برای پست ریاست جمهوری و شوراها به اهل وعده‌های دروغین، اختلاس و فتنه بی بصیرتی است ، افزود :  باید با آگاهی ، بصیرت و تحقیق ، نامزدهای انتخاباتی  را شناسایی کرد و به افرادی رای داد که درصورت انتخاب به عنوان  رییس جمهوری و اعضای شوراها  به کشورخدمت صادقانه انجام  دهند.
وی گفت :  باید در این راه با بصیرت پیش رفت و افراد صالح و کارآمد را انتخاب کرد  چرا که امام راحل (ره)  مراقبت از نظام و اسلام را اوجب‌ واجبات می دانستند.
خطیب موقت نماز جمعه تبریز  نقش شورای نگهبان را در تقویت نظام اسلامی مهم دانست  و گفت: شورای نگهبان سنگ صبور جمهوری اسلامی  است و به رغم توطئه های بسیار دشمنان برای تضعیف این نهاد ارزشی با هوشیاری رهبری نظام و مردم شورای نگهبان با قدرت و قوت به وظایف خود عمل کرده است.
وی  امنیت را نعمتی بزرگ  در کشور دانست و خاطرنشان کرد : امنیت کشورمان به بهای خون شهیدان و تلاش ایثارگران به دست آمده و باید شکر گزار این نعمت بزرگ الهی  باشیم.
حجت الاسلام حاجی زاده در بخش دیگری از خطبه ها  با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب، افزود: این ماه از جمله ماه‌های با برکت است و باید در این ماه معنوی از خداوند بخواهیم نعمت‌های خود را بر ما عنایت  کند.
وی  ۱۲ فروردین سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی را در فروردین سال ۵۸ گرامی داشت و تصریح کرد : دراین روز مردم بارای ۹۸/۲  درصدی  به جمهوری اسلامی تثبیت نظام اسلامی را با وجود تبلیغات مسموم منافقین رقم زدند.
انتهای پیام/خ
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار