تبریز؛

رکود ، تورم و بیکاری در کشور غوغا می کند

امام جمعه تبریز گفت : رکود اقتصادی و معضل بیکاری در کشور غوغا می‌کند و امروز بیش از پیش نیازمند مدیریت انقلابی و کارآمد در کشور هستیم.

رکود ، تورم و بیکاری در کشور غوغا می کندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  آیت‌ الله محسن مجتهد شبستری امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز افزود : مردم امام جمعه تبریز : رکود ، تورم و  بیکاری در کشور غوغا می کنداز  رکود بی‌ سابقه  و مشکلات اقتصادی رنج می برند و در این شرایط تنها راه‌ خروج از این بن بست اقتصادی ، توجه به تولید ملی و اقتصاد مقاومتی است.
وی هدف دشمن را از  فشار اقتصادی بر مردم ، دلسرد کردن آنان از  نظام اسلامی دانست و گفت: در سال اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال توجه به واقعیت سیل جوانان بیکار  بسیار با اهمیت است.
خطیب نماز جمعه تبریز توجه به درون و اتکاء به نیروهای درونی کشور را ضروری دانست و افزود : این کار تنها با عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی انجام می شود نه با حرف و سخنرانی.
آیت الله مجتهد شبستری به انتخابات شوراها و ریاست جمهوری نیز اشاره و خاطرنشان کرد : حضور گسترده ،باشکوه و آگاهانه ملت در این عرصه ،  نمایش قدرت و حفظ شأن و موقعیت جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان است.
وی  افزود:صداقت ،اخلاص و قانونمداری باید در جامعه حرف اول را بزند و از تخریب ،تهمت و بی انصافی اجتناب شود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به 20 فروردین سالروز قطع رابطه  سیاسی و تجاری آمریکا با ایران در سال 59 و جنایتها و خیانت های بیشمار آمریکا علیه کشورمان گفت:ملت ما دشمنی های آشکار و نهان آمریکا را از جمله بلوکه کردن اموالمان ،عهد شکنی ها و اعمال و تشدید تحریم ها را فراموش نخواهند کرد و قطع رابطه با آمریکا و اسرائیل را نوعی مبارزه با دشمنان خدا می دانند.
انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار