تبریز؛

تبلیغ سموم غیرمجاز کشاورزی در مجالس ترحیم ملکان

فرماندار ملکان درباره تبلیغ سموم غیرمجاز کشاورزی در مجالس ترحیم این شهرستان هشدار داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ محمدباقر خانی امروز در جلسه هماهنگی شئونات مذهبی ملکان گفت: متاسفانه بعضی مداحان به جای پرداختن به موضوع مجالس ترحیم از تربیون مساجد سموم کشاورزی را تبلیغ وگاها پوستر وتراکت نیز توزیع می کنند.
وی با اشاره به اینکه باید تبلیغ و فروش هرگونه سموم کشاورزی از طریق داروخانه های مجاز کشاورزی انجام شود افزود: درصورت مشاهده تبلیغ سموم غیر مجاز ومجاز از طریق مداحان به شدت با آنان برخورد خواهدشد.
فرماندار ملکان گفت:در مواردی که سلامتی وجان مردم مطرح است هرگونه  مصالحه ومماشات وسهل انگاری از طرف هیچ کس قبول نیست وباید نهادهای ذیربط اقدام لازم را در این خصوص انجام دهند .
امام جمعه ملکان نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف افزود: امسال  8باب مسجد برای این موضوع اختصاص یافته وپیش بینی می شود یک هزار نفر در آن شرکت کنند که نسبت به سال گذشته 300نفر افزایش خواهد داشت..
حجت الاسلام حافظ زمانی با بیان اینکه مراسم اعتکاف باید بصورت مردمی برگزار شود افزود: هیچ مبلغی نباید از بودجه دولتی در این مراسم هزینه شود وتمامی هزینه ها به صورت اختیاری از خیرین وخود معتکفین تامین شود.
انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار