زنجان؛

در روز طبیعت مراقب طبیعت باشیم

در روز طبیعت سبزه ها و ماهی های قرمز را در آب رودخانه ها و سدها رها نکنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: محیط بانان و کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان در روز 13 فروردین 35 نفر در قالب 16 اکیپ دو و سه نفره در سطح استان زنجان به گشت و کنترل خواهند پرداخت و از هم استانی های عزیز انتظار داریم در از آسیب زدن به طبیعت خودداری کنند.

موسوی مشکینی فزود: روز 13 فروردین که به عنوان روز طبیعت نامگذاری شده است همه ساله با استقبال مردم روبرو بوده و در این روز اکثر مردم با سفر به طبیعت سعی در سپری نمودن یک روز در بیرون از محیط خانه دارند و در این روز شاهد آسیب دیدن طبیعت نیز هستیم.

وی بیان کرد: محیط بانان و کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان در روز 13 فروردین در قالب 16 اکیپ دو و سه نفره در سطح استان زنجان به گشت و کنترل خواهند پرداخت و در بین گردشگران طبیعت کیسه زباله، دستکش و بروشور آموزشی توزیع خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ادامه داد: از مردم شریف استان انتظار داریم از شکستن شاخ درختان، درست کردن آتش در محل های خطرناک، رها سازی ماهیی ها ی قرمز و سبزه ها در رودخانه ها و سدها خوداری نمایند.

موسوی در پایان گفت: کارشناسان اداره کل در سطح استان آماده پاسخگویی به سوالات و رسیدگی به شکایات مردمی در روز 13 فرودین می باشند که هم استانی های عزیز می توانند با شماره 09392888657 و 33541007 تماس حاصل نمایند.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.