در ادامه تلاش برای تصویب طرح بیمه خدمات درمانی جدید؛

ترامپ در باشگاه گلفش با سناتور "رند پل" ملاقات کرد

دونالد ترامپ برای متقاعد کردن رند پل به حمایت از طرح بیمه جدیدش وی را به باشگاه گلف خود در ویرجینیا دعوت کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا با رند پال در باشگاه گلف ملاقات کرد
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از واشنگتن اگزمینر، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا تقریباً یک هفته پس از رد طرح بیمه خدمات درمانی‌اش در سنا، «رند پال» سناتور جمهوری‌خواه ایالت کنتاکی را به باشگاه گلف ملی خود در ویرجینیا دعوت کرد تا وی را برای حمایت از این طرح متقاعد کند.

«استفانی گریشام» معاون دبیر مطبوعاتی کاخ سفید در این خصوص گفت: «آنها درباره موضوعات مختلفی از جمله طرح بیمه درمانی بحث کردند».

پل در اوایل ماه مارس پیش‌بینی کرده بود طرح بیمه ترامپ در مجلس سنای آمریکا رأی نخواهد آورد. پل در آن زمان یک طرح بیمه جایگزین را پیشنهاد داد اما کنگره آن را نپذیرفت.

پس از اینکه پل نظر خود را درباره طرح بیمه ترامپ بیان کرد رئیس‌جمهور در شبکه اجتماعی توییتر سعی کرد این سناتور را برای حمایت از طرح بیمه‌اش تحت فشار قرار دهد. دونالد ترامپ در آن زمان در پیامی توییتری نوشت: «من مطمئنم دوستم رند پل از طرح بیمه جدید حمایت می‌کند زیرا او می‌داند اوباماکر (قانون بیمه خدمات درمانی اوباما) یک فاجعه است».

ترامپ همچنین اوایل روز یکشنبه در توییتر اعلام کرد ممکن است جمهوری‌خواهان به زودی درباره طرح بیمه جدید او به توافق برسند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار