قزوین؛

سه استان پایلوت طرح کاهش آسیب های اجتماعی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشورگفت : استانهای قزوین، زنجان و همدان در اجرای طرح کاهش آسیب های اجتماعی پایلوت می شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام خاموشی در جلسه بررسی کارکردهای سازمان تبلیغات اسلامی در رفع و کاهش آسیب های اجتماعی در قزوین  گفت:  این  طرح با استفاده از همه ظرفیت های این سازمان امسال در کشور اجرایی می شود و در این میان استانهای قزوین، همدان و زنجان برای شروع  این طرح انتخاب شده اند.

وی افزود : در اجرای طرح کاهش آسیب های اجتماعی ۵ محور حاشیه نشینی، سکونت گاههای غیر رسمی، طلاق و اعتیاد و مسائل اخلاقی در اولویت قرار گرفته است  و در سازمان خود را موظف می دانیم با کارکردهای تعریف شده در مسیر پیش بینی شده گام برداریم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور اضافه کرد:خیلی ازکارها درشرایط کنونی نیازمند اعتبار وبودجه نیست و می توانیم با مدیریت، ساماندهی و برنامه ریزی مناسب گامی در مسیر کاهش آسیب ها برداریم.

حجت الاسلام خاموشی گفت : با تفاهم نامه ای که با وزارت کشور منعقد شده است باید بتوانیم سازمان تبلیغات را درگیر موضوع کنیم تا دغدغه های این بخش کمتر شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور اضافه کرد: برای موفقیت در کاهش آسیب های اجتماعی باید جهادی عمل کنیم و با استفاده از ظرفیت خیرین و گروههای جهادی به نتیجه مناسب دست یابیم.
 
حجت الاسلام خاموشی همچنین  از برنامه ویژه این سازمان برای اجرایی کردن شعار سال خبر داد و  اضافه کرد: برای تحقق شعار سال باید به طور جدی وارد کار شویم و ما نیز امسال برنامه ویژه داریم تا رهنمودهای مقام معظم رهبری عملیاتی شود. 
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار