اردبیل؛

مسئولان برای تحقق شعار سال تلاش کنند

امام جمعه شهرستان نیر گفت: مسئولان شهرستان نیر برای تحقق شعار سال که اقتصاد مقاومتی، تولید ـ اشتغال است تلاش مضاعف داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام میکائیل مقدسی در نشست با مسئولان ادارات و نهادهای دولتی و نظامی و انتظامی شهرستان به نام گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری امسال را به نام اقتصاد مقاومتی، تولید ـ اشتغال نام گذاری کرده که این نشان از دقت و هوشیاری رهبر معظم انقلاب برای ایجاد تولید بیشتر و اشتغال جوانان است.

وی گفت: مسئولان و نهاد های دولتی شهرستان نیر باید برای تحقق شعار سال تمام تلاش وجدیت خود را بکار گیرند تا اهداف رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال فراهم شود.

حجت الاسلام مقدسی در ادامه به انتخابات پیش رو و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: انتخابات یک امانت الهی نزد ماست که باید آن را به نحو احسن اجرا کرده و خیانتی برآن نباشد.

وی تصریح کرد: انتخابات سند زنده حکومت است و اگر خدشه ای از سوی هرکس برآن وارد شود نزد خداوند و شهدا پاسخگو باید باشد پس انتخابات را باید به عنوان امانت الهی نگاه کنیم و به این امانت هرگز خیانت نکنیم.

درادامه این نشست مهدی احمدی فرماندار شهرستان نیر هم با ارائه گزارشی از عملکرد دولت تدبیر و امید در سال گذشته در شهرستان نیر گفت: سال گذشته 46 پروژه با اعتباری بالغ بر 26میلیارد و 335 میلیون تومان در شهرستان نیر مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت و امسال نیز اولویت کاری فرمانداری اجرای پروژه های مهم از جمله کنارگذر، راه ارتباطی کریق - آرموداق، کورائیم به خلفلو، توسعه شبکه گازی، برق و اتمام مجتمع های آبرسانی می باشد.

وی درادامه گفت: امسال عملیات گازرسانی به روستاهای بالای 20خانوار شهرستان نیر هم به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.