اصفهان؛

18 مسجد میزبان معتکفان در نطنز است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نطنز از میزبانی 18 مسجد در سطح شهرستان نطنز برای معتکفان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار  امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اعتکاف فرصت ارزشمندی برای بیداری از خواب غفلت و خلوت باخدای متعال است و به برکت جمهوری اسلامی این سنت حسنه جایگاه خود را در جامعه اسلامی پیداکرده و همه‌ساله میزبان نوجوانان در این ایام است.

وی افزود: این سه روز استثنایی فرصت مناسبی برای اندیشیدن به خود و خدای خود، عبودیت، تقویت اراده در اثر دوری از محرمات، خودسازی، بخشش گناهان، ارتباط با معبود، محاسبه نفس و خودسازی، ارزیابی گذشته و برنامه‌ریزی برای آینده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نطنز تصریح کرد: یکی از موفقیت‌های چندساله برگزاری اعتکاف، استقبال ویژه دانش آموزان از این سنت حسنه است و به جهت استفاده بهینه دانش آموزان امسال در نظر داریم 2 مسجد جداگانه در نطنز و بادرود برای اعتکاف در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به شروع ثبت‌نام برادران و خواهران در سطح شهرستان نطنز برای اعتکاف در مساجد، بیان کرد: این مراسم معنوی امسال در روزهای ۲۲، ۲۳ و ۲۴ فروردین‌ماه مصادف با ۱۳، ۱۴ و ۱۵ ماه مبارک رجب برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به مساجد تعیین‌شده در اطلاعیه اداره تبلیغات اسلامی مراجعه کنند.

مجیدی‌تبار از برگزاری مراسم اعتکاف در 18 مسجد سطح شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: مساجد الزهرا (س)، جامع و امام علی (ع) در نطنز و مساجد امام هادی (ع)، اباعبدالله (ع) و امیرالمؤمنین (ع) در بادرود از معتکفان میزبانی می‌کنند و همچنین دو مسجد در شهر طرق رود، دو مسجد در شهر خالدآباد، دو مسجد در روستای اریسمان، دو مسجد در روستای ده آباد، دو مسجد در روستای فمی و یک مسجد در روستای متین آباد پذیرای خواهران و برادران متقاضی اعتکاف امسال خواهند بود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار