اصفهان؛

آماده سازی 25 باب مسجدبرای مراسم اعتکاف در شهرستان برخوار

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان برخوار از آماده سازی 25 باب مسجد در این شهرستان برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد راکی با بیان اینکه اعتکاف از 13 تا 15 ماه رجب برگزار می‌شود، افزود: در شهرستان برخوار همواره استقبال خوبی از اعتکاف می‌شود و با هماهنگی‌های لازم، بیش از 25 مسجد باب در این شهرستان آماده مراسم اعتکاف هستند.

وی عنوان کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برخوار مسابقه ای تحت عنوان انس با محبوب ویژه معتکفان شهرستان در مراسم معنوی اعتکاف برگزار می کند که سئوالات مسابقه مربوط به مسائل اعتکاف است و به قید قرعه به شرکت کنندگان در این مسابقه جوایزی اهدا می شود.

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان برخواربیان کرد:جزوه‌های مربوط به احکام اعتکاف با هدف پاسخ به شبهه های دینی و اعتقادی معتکفان در مساجد شهرستان برخوار
توزیع می شود.

راکی به اجرای طرح با قرآن در زلال اعتکاف در سه مسجد شهرستان برخوار اشاره کرد و
افزود: این طرح با هدف ترویج فرهنگ قرآنی هم زمان با آغاز آیین اعتکاف در شهرستان برخوار اجرا می شود.

وی اظهارکرد: اصلاح قرائت نماز،اجرای تلاوت زنده قرآن و اذان ، تلاوت قرآن در روز آخر، اجرای تلاوت ترتیل عمومی یک صفحه از قرآن و برنامه تلاوت قرآن از برنامه های است.
کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان برخوارافزود:از دیگر برنامه ای این طرح مسابقه قرآنی با عنوان « با قرآن در زلال اعتکاف » با محوریت «ترجمه و مفاهیم سوره های دَهر و حُجرات» و « متن و ترجمه خطبه متقین معروف به خطبه همام»است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار