اصفهان؛

اجرای طرح « اعتکاف دانش آموزی» در اصفهان

مسئول مبلغین مدارس طرح امین حوزه علمیه اصفهان از اجرای طرح «اعتکاف دانش آموزی» با شرکت ۳۰۰ دانش آموز از ۲۰ مدرسه، در شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام مهدی حق شناس ضمن اشاره به ایام اعتکاف ایام البیض اظهار کرد: برای نخستین بار به صورت آزمایشی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان اقدام به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف برای دانش آموزان از طریق مبلغان مدارس امین می کند.

وی تصریح کرد: این اقدام و برنامه با هدف و رویکرد جذب دانش آموزان مقطع متوسطه برای ورود به حوزه علمیه صورت می گیرد، چراکه فضای مراسم معنوی اعتکاف رجبیه از منظر همراه با مربیان و مبلغین مدارس امین  بسیار می تواند زمینه آشنایی دانش آموزان با فضای حوزه علمیه را فراهم کند.

مسئول مبلغین مدارس طرح امین حوزه علمیه اصفهان ادامه داد: برنامه ریزی از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف رجبیه برای 300 دانش آموز از قریب به 20 مدرسه شهر اصفهان همراه با 15 مربی و مبلغ مدارس امین صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه برنامه های مختلف فرهنگی و تربیتی برای سه روز اعتکاف با هدف آشنایی دانش آموزان با فضای حوزوی و ترویج اسلام انجام گرفته است، خاطرنشان کرد: دعوت و ثبت نام از دانش آموزان علاقه مند به شرکت در مراسم معنوی اعتکاف در اسفندماه صورت گرفته است و براین اساس دعوت از سخنرانان های مطرح و متناسب صورت گرفته است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.