ایلام؛

کاهش 100 درصدی تصادفات فوتی

تصادفات فوتی در معابر درون شهری استان در طرح نوروزی امسال 100 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است

کاهش 100 درصدی تصادفات فوتی
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام اعلام کرد: طرح نوروزی پلیس راهور با همکاری سایر دستگاه های امدادی، خدماتی و بسیج نیروهای پلیس از 25 اسفند سال گذشته آغاز شد و تا 14 فروردین امسال هم ادامه یافت.
 
محسن ناصری از کاهش 100 درصدی تصادفات فوتی و 19 درصدی تصادفات جرحی در حوزه درون شهری ایلام نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: در این ایام تعداد 199 دستگاه موتورسیکلت که رانندگان آنها مرتکب تخلفات حادثه ساز شده بودند از سوی پلیس متوقف و روانه پارکنیگ شدند.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام تاکید کرد: در اجرای این طرح تعداد 19 نفر از رانندگانی که در ایام نوروز استعمال مواد مخدر و انواع روان گردان ها داشتند و در تست سلامت پلیس آزمایش آنها مثبت بود، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
ناصری یادآور شد: با توجه به افزایش 20 درصدی سفرها در نوروز امسال و شرایط نامساعد جوی و ریزش نزولات آسمانی، این موفقیت با همکاری همکاری خوب مردم و رعایت مقررات از سوی آنان و تلاش مجموعه راهور استان بدست آمده است.
 
امسال بیش از 2 میلیون و 500 هزار تردد خودروهای مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات نوروزی سال 96 در جاده های مواصلاتی استان ایلام ثبت شد.
 
 
انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار