سرابیان خبر داد

محکومیت یک هزار میلیاردی متخلفان در طرح کشیک نوروزی تعزیرات/ تشکیل بیش از 59 هزار پرونده تخلفاتی

رئیس ستاد طرح نظارتی کشیک نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی از محکومیت یک هزار میلیارد ریالی متخلفان در طرح کشیک نوروزی خبر داد.

محکومیت یک هزار میلیاردی متخلفان در طرح کشیک نوروزی تعزیرات/ تشکیل بیش از 59 هزار پرونده تخلفاتیبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسن سرابیان، رئیس ستاد طرح نظارتی کشیک نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی در نشست خبری که امروز(چهارشنبه) برگزار شد؛ اظهار داشت: تمام شعب سیار و ثابت سازمان تعزیرات حکومتی در طرح کشیک نوروزی که از 28 بهمن ماه سال 95 تا 14 فروردین 96 اجرایی شد در حالت آماده باش بودند.

وی افزود: 50 درصد شعب سیار در سطح بازار و 50 درصد شعب ثابت در ادارات کل کشور به پرونده ها رسیدگی می کردند.

سرابیان اذعان کرد: 5 هزار و 839 اکیپ در کل کشور جهت بازرسی اعزام شد که در این گشت‌ها بازرسان صنعت، معدن و تجارت، اصناف و اتحادیه ها و نیروی انتظامی حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع در قالب گشت های روزانه و طرح کشیک نوروزی 59 هزار و 383 پرونده تشکیل شد، گفت: 17 هزار و 777 بازرسی صورت گرفت و در قالب شعب سیار 10 هزار و 343 فقره پرونده تخلفاتی تشکیل شد.

سرابیان عنوان کرد: در طرح نظارتی کشیک نوروزی از رستوران ها، شرکت های مسافربری، اقامتگاه ها، قنادی ها و انبارها و غیره بازرسی صورت گرفت.

رئیس ستاد طرح نظارتی کشیک نوروزی در ادامه عنوان کرد: در مجموع متخلفان به پرداخت یک هزار میلیارد تومان جریمه در حق صندوق دولت محکوم شدند.

وی با اشاره به اینکه فراوانی تخلفات در طرح نظارتی کشیک نوروزی تعزیرات در خصوص گرانفروشی بوده است، تصریح کرد: استان تهران بیشترین و استان خراسان جنوبی کمترین تخلف را داشتند.

سرابیان با بیان اینکه دولت برای واردات پرتقال سوبسیت پرداخت کرده است، گفت: به فروشندگان میوه اخطار می دهیم که تحت هیچ شرایطی پرتقال خارجی را به نرخ گرانتر از 3 هزار و 900 تومان به دست مشتری نرسانند. در صورت مشاهده و گزارشات مردمی مبنی بر هر گونه تخلفی با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد و در محل تمامی پرتقال ها به نرخ دولتی عرضه می شود.

وی در پایان اظهار داشت: در ایام عید با چندین میوه فروشی که نرخ مصوب را رعایت نکردند و در حق مردم اجحاف کردند برخورد قاطع صورت گرفت و در محل وقوع تخلف پرتقال ها به نرخ دولتی به دست مشتری رسید.

سرابیان رئیس ستاد طرح نظارتی کشیک نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر تخلف شرکت ملی پست اظهار داشت: پرونده تخلفاتی شرکت پست در جریان رسیدگی قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار