یاسوج؛

مصاف نفت و گاز گچساران واروند خرمشهر در لیگ دسته دو

عملکرد تیم فوتبال اروند خرمشهر تحسین برانگیز است و تیم فوتبال نفت گچساران در بازی امروز مقابل این تیم بازی سخت و نزدیکی در پیش دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛سرمربی تیم فوتبال نفت وگاز گچساران با اشاره به عملکراروند خرمشهردر این فصل لیگ دسته دو فوتبال کشور گفت: تیم اروند خرمشهر توانست در نخستین فصل حضور خود در لیگ دو،با قدرت از گروه سخت و نفس گیر اول به این مرحله صعود کند که این موضوع خارق العاده است. 

داریوش یزدی افزود: حتی درصورتیکه که تیم اروند نتواند در این مرحله عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشد با این وجود چیزی از ارزش های این تیم کم نمی شود و نتایج این تیم خوب و قابل تحسین است.

سرمربی نفت گچساران در خصوص این بازی گفت: تیم نفت و گاز گچساران با وجود کسب 6 امتیاز و قرار گرفتن در صدر جدول به هیچ وجه کار را تمام شده فرض نمی کند و تا انتهای مسابقات با تمام توان در مسابقات حضور می یابد.

یزدی افزود: بازی مقابل تیم اروند در خانه حریف سخت و نفس گیر خواهد بود و امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب را از خودمان به نمایش بگذاریم و امتیاز لازم را برای ادامه مسابقات کسب کنیم.

وی ادامه داد: مجموعه تیم در وضعیت خوبی است و بازیکنان تیم از لحاظ شرایط روحی وضعیت خوبی دارند و به لحاظ فنی و تاکتیکی هم تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتیم و برای انجام یک نبرد جانانه مقابل حریف آمادگی کاملی داریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت وگاز گچساران گفت: از فدراسیون انتظار داریم که داوران خوب و باتجربه و همچنین ناظران ویژه را برای همه مسابقات در نظر بگیرند زیرا مسابقات به روزهای حساس خود رسیده است.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.