اردبیل؛

آبگیری سد عمارت گرمی تا پایان امسال

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: براساس هدفگذاریهای انجام شده سدهای عمارت، تازه‌کند و احمدبیگلو تا پایان امسال آبگیری می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اصغر سلیمان‌زاده در جلسه بررسی برنامه‌های سال 96 شرکت آب منطقه‌ای در اردبیل اظهار کرد: همه ما باید همگام با نو شدن سال، تحولی اساسی را پدید آوریم تا از این طریق موانع و مشکلات موجود در مسیر اجرای برنامه‌ها مرتفع شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» گفت: شرکت آب منطقه‌ای اردبیل به عنوان یکی از دستگاههای اجرایی پرتحرک می تواند در این زمینه ایفاگر نقش اساسی باشد که باید تلاشها امسال در این حوزه افزایش و توسعه یابد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل همت همگانی برای اجرای طرحها و پروژه‌های نیمه کاره شرکت را از اولویت‌های برنامه‌ریزیها دانست و بیان کرد: سرعت بخشیدن به این پروژه‌ها برایاتمام این طرحها می‌تواند راهگشای تولید و اشتغال استان باشد.

سلیمان‌زاده توجه به امورات آبگرمهای استان و رونق بخشیدن به آنها را خواستار شد و افزود: با توجه اساسی به وضعیت آبگرمها و افزایش ظرفیت آنها می‌توان در اجرای شعار سال مثمر ثمر بود که در این زمینه امسال عزمی جدی داریم و انتظار می‌رود همکاری لازم در این حوزه را شاهد باشیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل داشتن نظم و انظباط کاری و ارائه برنامه عملیاتی توسط تمامی واحدها را ضروری دانست و تصریح کرد: چراغ راه همه ما داشتن نظم و برنامه کاری است که با این روش کارها به دقت بیشتری ادامه می‌یابد.

وی آبگیری سدهای عمارت، تازه‌کند و احمدبیگلو را از جمله اقدامات شرکت تا پایان سال 96 برشمرد و گفت: در طول سال 96 علاوه بر تداوم فعالیتها در تمامیپروژه‌ها سعی خواهیم کرد نسبت به جذب اعتبارات تلاش کرده و از این طریق راه‌اندازی پروژه‌ها را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.