نخستین جلسه هماهنگی کمیته اجلاس ایثارگران استان آذربایجان غربی برگزار شد

به ریاست پیام مشاور امور ایثارگران استاندار نخستین جلسه هماهنگی کمیته اجلاس ایثارگران استان آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه نخستین جلسه هماهنگی کمیته اجلاس ایثارگران کنگره ملی 12 هزار شهید استان صبح امروز به ریاست علی پیام مشاور استاندار در امور ایثارگران و با حضور سایر اعضای کمیته در محل استانداری برگزار شد.

مشاور ایثارگران استاندار در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: امروز عزت و اقتدار ایران اسلامی، مرهون جانفشانی و رشادت های شهدا و ایثارگران است که با فداکاری، شجاعت و ازخودگذشتگی از کیان انقلاب اسلامی صیانت نمودند؛ فلذا وظیفه ماست که ضمن تداوم راه شهدا و آرمان های والای آنان، در جهت تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بیش از پیش تلاش کنیم و گام برداریم.

وی در رابطه با برگزاری اجلاس ایثارگران استان نیز گفت: این اجلاسیه با حضور جامعه ایثارگران پیش از برگزاری کنگره ملی 12 هزار شهید استان برگزار می شود که طی این مراسم از خدمات، رشادت ها و ایستادگی های ایثارگران تجلیل بعمل خواهد آمد.


پیام همچنین از پیگیری برای تکمیل بانک اطلاعاتی ایثارگران استان خبر داد و گفت: در تلاش هستیم با کمک و مشارکت تمامی دستگاهها و سازمان ها در استان، بانک اطلاعاتی ایثارگران استان را تکمیل و بروزرسانی کنیم.

در این جلسه، اعضای کمیته نیز پیشنهادات و برنامه های خود را برای برگزاری هرچه بهتر اجلاسیه ایثارگران استان مطرح نمودند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.