شیراز؛

ناکامی 3 شهروند در خودکشی

آتش نشانان شیرازی خودکشی 3 شهروند را ناکام گذاشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ غلامی مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز با اشاره به اینکه دیروز سه مورد اقدام به خودکشی دو زن و یک مرد توسط آتش نشانان و دیگر عوامل مربوطه، ناکام ماند افزود: نخستین حادثه مربوط به مردی بود که با حبس خود در اتاق، تهدید به خودکشی و آسیب رساندن به خود می کرد.


غلامی اظهار کرد: در این حادثه تیم های امداد روان پریشی از ایستگاه 19 و با توجه به نوع حادثه ، ایستگاه 12 و 11 نیز به منظور کمک به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور به موقع تیم امدادی و باز کردن در به صورت نامحسوس، عوامل مربوطه وارد اتاق شده و مانع از خودکشی شخص شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز تصریح کرد: همچنین در حادثه ای دیگر یک زن 40 ساله با خوردن قرص، قصد خودکشی داشت که تیم های امدادی  از ایستگاه هشت به سرعت پس از باز کردن در، فرد بیهوش را به منظور مداوا تحویل عوامل اورژانس دادند و خودکشی ناکام ماند .

غلامی گفت: در عملیاتی مشابه، یک زن 31 ساله در یک منزل مسکونی در بولوار استقلال با خوردن قرص دچار مسمومیت شده بود که آتش نشانان ایستگاه دو با باز کردن در و امدادرسانی به عوامل تحویل داده شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.