وزیر کشور :

قطع 75 درصد درآمدهای کشور از وابستگی به نفت

وزیر کشور گفت: قطع 75 درصد درآمدهای کشور از وابستگی به نفت جزو افتخارات انقلاب اسلامی است.

قطع 75 درصدی درآمدهای کشور از وابستگی به نفت به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جمع علما، روحانیون و مردم پاوه و اورامانات قطع 75 درصد درآمدهای کشور از وابستگی به نفت را جزو افتخارات انقلاب اسلامی دانست و گفت: با تلاش، جدیت و پشتکار جوانان برومند این مرز و بوم، ایران اسلامی به سوی تعالی و استقلال در زمینه‌های مختلف گام برمی‌دارد.

وی افزود: مردم ایران اسلامی هیچگاه در برابر زورگویی دنیای استکبار سر تعظیم فرود نمی‌آورند و زندگی پر از آرامش اقوام ایرانی با باورهای مختلف سبب حیرت دشمنان شده است.

رحمانی فضلی با بیان این که اگر واقعیت اسلام به دنیا معرفی شود انسان ها فوج فوج به آن خواهند گروید گفت: ملتها از لیبرالیسم خسته هستند و دین اسلام مروج محبت و نوع‌دوستی است و تفاوت حکومت اسلامی دعوت به مهربانی و خداجویی بوده ولی حکومت های مادی‌گرا هویت انسانی را هدف قرار داده‌اند.

وی تفکرات انحرافی نظیر داعش را در جهت مقابله با واقعیت اسلام از طریق سلطه غرب دانست و افزود: گروه‌های تندرو که اسلام را دینی خشن معرفی می‌کنند در جهت اسلام هراسی مردم دنیا اقدام می‌کنند و به دنبال انحراف در دین هستند که جمهوری اسلامی همواره در مبارزه با این انحرافات بوده است.

وزیر کشور با اشاره به ایثار، استقامت و جانفشانی مردم پاوه در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: مردم پاوه به‌دلیل ایستادگی، ایثار و استقبال از شهادت، استمرار جهاد‌، استقامت و مقاومت در طول هشت سال دفاع مقدس و مبارزه با ضد‌انقلاب، برگ‌ زرین و پرافتخاری را در تاریخ ثبت کرده‌اند.

رحمانی فضلی با اشاره به صدور پیام امام راحل(ره) برای شکست حصر پاوه در ابتدای انقلاب اسلامی گفت: پس از این پیام مردم از سراسر کشور برای آزادی پاوه بسیج شدند و رشادت و فداکاری مردم این دیار از ایران اسلامی در آن روزهای سخت و دوران دفاع مقدس فراموش ناشدنی است.


انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.