رحمانی فضلی:

انتقال قدرت در ایران به وسیله مردم صورت می‌گیرد

وزیر کشور گفت: انتخابات مهم‌ترین مسئله در سیاست داخلی است و انتقال قدرت در جمهوری مردم سالاری ایران به وسیله مردم صورت می‌گیرد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور بعد از ظهر چهارشنبه در جمع مسئولان و مردم خارگ  با بیان اینکه انتخابات مهم‌ترین مسئله در سیاست داخلی است گفت: انتخابات مهم‌ترین مسئله در  سیاست داخلی است و انتقال قدرت در جمهوری مردم سالاری ایران به وسیله مردم صورت می‌گیرد و مردم با  اختیار خود انتخاب می‌کنند و اینها لطف خداوند است.

وزیر کشور با اشاره به نقش مردم خارگ در دوران دفاع مقدس، بیان کرد: مقاومت این مردم در جنگ که بیش از ۲۸۰۰ بار بمباران شده است یک مقاومت نمونه است.

وی افزود: استرس و نگرانی و شرایط ناپایدار روحی در این جزیره که هر لحظه بمباران می‌شود شرایط خیلی سخت برای مردم ایجاد کرد ولی اینجا را خالی نکردند و مردم اینجا حق بزرگی بر گردن نظام دارند.

رحمانی فضلی با تاکید بر لزوم رفع مشکلات جزیره خارگ، خاطرنشان کرد: با ایجاد شرایط مناسب باید یک زندگی مسالمت‌آمیزی بین مردم و نفت در این منطقه ایجاد شود.

وی ادامه داد: گزارشی که مسئولان نفتی دادند بیانگر انجام اقدامات و کارهای خوبی است و دولت‌ها هم دستوراتی دادند که بخشی پیش رفته و بخشی هم پیش نرفته است.

وزیر کشور افزود: در این نشست دو دسته از مسائل مطرح شد؛ یک دسته مبنایی و زیربنایی و ساختاری است و بخشی هم خدماتی است مثل اشتغال است که باید برای رفع مشکلات این مردم از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.