الهامی: با شکست تراکتورسازی مقابل صبا، قهرمانی پرسپولیس تا حدودی قطعی شد

کارشناس فوتبال گفت: با شکست تیم تراکتورسازی برابر صبای قم، تا حدودی باید قهرمانی پرسپولیس را قطعی بدانیم.

ساکت الهامی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص کیفیت بازی تیم ملی کشورمان در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه اظهار کرد: صعود تیم ملی به جام جهانی تقریبا قطعی شده است و حتی اگر در بازی با ازبکستان شکست بخوریم می توانیم با پیروزی بر تیم ملی سوریه صعود خود را قطعی کنیم.

وی افزود: کیفیت بازی تیم ملی، تماشاگرپسند و زیبا نیست و تنها برای کسب امتیاز از حریفان به میدان می رود، این روش در کوتاه مدت به سود ماست اما کارلوس کی روش باید در بلند مدت استراتژی دیگری را دستور کار قرار دهد.

الهامی همچنین در مورد پیش بینی اش از تیم قهرمان لیگ شانزدهم گفت: به نظر می رسد تعطیلی لیگ بر کیفیت بازی تیم ها تاثیر منفی داشته اما من فکر می کنم در هفته های پایانی شاهد بازی های تماشایی و جذابی باشیم، با پیروزی تیم پرسپولیس برابر پیکان و توقف استقلال مقابل گسترش فولاد تبریز و شکست تراکتورسازی برابر صبای قم، تا حدودی باید قهرمانی پرسپولیس را قطعی بدانیم و سایر تیم ها برای کسب سهمیه آسیا رقابت می کنند.

وی ادامه داد: در انتهای جدول لیگ نیز تیم های ماشین سازی تبریز، صبای قم، سایپا و سیاه جامگان رقابت حساسی برای ماندن در لیگ برتر دارند و هنوز نمی توان تیم های سقوط کننده به لیگ دسته یک را پیش بینی کرد.

الهامی درباره پیشنهادات مربیگری اش از تیم های لیگ برتری عنوان کرد: فعلا از هیچ کدام از تیم های لیگ برتری پیشنهاد ندارم و از فصل آینده برای هدایت یک تیم باشگاهی مشغول به کار می شوم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار