اختصاص ۱۰ میلیارد ریال برای بهسازی محور تکاب - شاهین دژ

فرماندار تکاب وضعیت نامناسب جاده ها را عمده ترین مشکل این شهرستان عنوان کرد و گفت: 10 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح بهسازی محور شاهین دژ - تکاب اختصاص یافته است.

اختصاص ۱۰ میلیارد ریال برای بهسازی محور تکاب - شاهین دژبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛علی مکرمی فرماندار تکاب روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس اداره راه و شهرسازی تکاب افزود: این میزان اعتبار پس از بررسی و بازدید از این پروژه در سفر هفته گذشته معاون وزیر راه و شهرسازی به تکاب اختصاص یافته که برای تکمیل اجرای عملیات عمرانی ابنیه راه از جمله پل «سانجود» و ۲ دهنه تونل هزینه خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین قیر مورد نیاز برای آسفالت جاده‌های تکاب به میزان یکهزار تن تامین می‌شود.

فرماندار تکاب با بیان اینکه آسفالت و بهبود وضعیت جاده‌های بین شهری و روستایی از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان است، ادامه داد: عملیات آسفالت ریزی محور تکاب - تخت سلیمان - دندی به زودی آغاز خواهد شد.

مکرمی اضافه کرد: همچنین طرح ساخت و توسعه جاده جدید در محور تکاب - شاهین دژ از مهمترین طرح‌های راه سازی در تکاب است که عملیات زیرسازی ۳ کیلومتر از آن در حال اجراست.

وی با بیان اینکه آسفالت ریزی معابر عمومی داخل روستا‌های تکاب نیز با جدیت پیگیری می‌شود، افزود: پس از اجرا و تکمیل طرح هادی در هر روستایی که طرح گازرسانی انجام شده باشد، معابر روستایی نیز آسفالت خواهد شد.

انتهای پیام/م

اختصاص اعتبار  برای بهسازی محور تکاب - شاهین دژ

برچسب ها: راه ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار