به تماشای نقاشی‌های کارگردان و بازیگر سینما بنشینید

سهی بانو ذوالقدر بجز فعالیت در سینما، سوابق زیادی در هنر نقاشی نیز دارد.

سهی بانو ذوالقدر کارگردان و بازیگر سینما که در زمینه نقاشی نیز فعالیت دارد، در خصوص جدیدترین فعالیت خود به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: به تازگی نمایشگاه نقاشی از جدیدترین آثارم را با نام «رنگ زندگی» در تماشاخانه باران برگزار کردم که تا اواسط اردیبهشت نیز ادامه خواهد داشت.
 
وی افزود: این آثار مدرن هستند و در کشیدن آن‌ها از رنگ روغن آتریلیک و پودر رنگ استفاده کردم. البته که قبلا بیشتر به صورت پست مدرن نقاشی می‌کردم اما تازگی‌ها به سمت سبک مدرن سوق پیدا کردم ولی هنوز اثر و ردپایی از سبک قبلی در آثارم دیده می‌شود.
 
وی اضافه کرد: بیشتر کارهای من رنگ دار و شاد هستند و احساس می کنم زمانی که دوربین با این تکنولوژی بالا وجود دارد و می تواند با فیلترهای مختلف تصویری را به ما بدهد، شاید کار نقاشی نسبت به سال های گذشته متفاوت تر شده است.
 
این کارگردان بیان کرد: سوابق نمایشگاه نقاشی من در ایران به سال 85 برمی‌گردد که در سیهون برگزار شد و پس از آن در سال 88 به نمایشگاه کمال الملک رسید و خارج از کشور در سوربن پاریس، بورلی هیلز امریکا، این پاش مسکو، کوالالامپور و امارات نیز نمایشگاه برگزار کردم که خوشبختانه استقبال خوبی از آن شد و تا به حال با تابلو به خانه برنگشتم.
 
ذوالقدر خاطرنشان کرد: تا به حال در نمایشگاه «رنگ زندگی» هنرمندانی چون محمد رحمانیان، کیومرث مرادی، خانم لنگرودی (شاعر)، آقای نجفی (روزنامه نگار و مقاله‌نویس) و ... حضور پیدا کردند و خوشبختانه از دیدن آثار لذت بردند.
 
گفتنی است؛ تماشاخانه باران محل برگزاری نمایشگاه نقاشی سهی بانو ذوالقدر است.
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار