افتخاری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

"روحانی" باید خود را مدیون اصولگرایان بداند/ تکرار نتیجه انتخابات 92 در صورت نرسیدن به وحدت

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: رئیس جمهور فعلی باید پیروزی خود را مدیون اصولگرایانی بداند که تفرقه کردند، اما امروز دیگر از نیروهای انقلابی پذیرفته نیست که به وحدت عمل نکنند.

لاله افتخاری عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره حضور کاندیداهای جریان متبوعش در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: همه این افراد فرزندان انقلاب هستند و فکر نمی‌کنم راضی باشند به نشاطی که در میان نیروهای انقلاب پدیده آمده است، خدشه وارد شود.

وی با بیان اینکه دلبسته انقلاب اجازه نمی‌دهد به اعتماد مردم خدشه‌ای وارد شود، ادامه داد: قطعا این افراد برای خود مصالحی را در نظر گرفته‌اند که برای ما قابل احترام است اما انتظار داریم منافع کلان و ملی را بر منافع شخصی خود ترجیح دهند و به تصمیم جمعی احترام بگذارند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: اصولگرایان در حال حاضر نیاز به وحدت و همگرایی دارند که اگر وحدت نباشد باید منتظر نتیجه‌ای چون انتخابات ریاست جمهوری یازدهم باشیم.

افتخاری در پایان خاطر نشان کرد: رئیس جمهور یازدهم باید پیروزی خود را مدیون اصولگرایانی بداند که تفرقه کردند، اما امروز دیگر از نیروهای انقلابی پذیرفته نیست که به وحدت عمل نکنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
میثم
۰۸:۳۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
کو گوش شنوا
آخرین اخبار