عباسی:برگزاری بازی پرسپولیس سیاه جامگان در تهران شایعه است/صنعت نفت آبادان را می بریم

مالک باشگاه سیاه جامگان گفت: برگزاری بازی سیاه جامگان و پرسولیس در هفته آخر لیگ برتر در تهران شایعه است چرا که ما میزبان هستیم و منطقی هم نیست که به تهران برویم.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد دیدار سیاه جامگان مقابل صنعت نفت آبادان بیان کرد: بازی سیاه جامگان و صنعت نفت برای هر دو تیم سختی خاص خودش را دارد. به اعتقادم یکی از سخت ترین بازی های هر دو تیم در لیگ است.

وی افزود: تیمی می تواند در این دیدار برنده باشد که هم از نظر روحی روانی خود را ساخته باشد و هم این که قدر فرصت ها را در زمین بداند. ما با یک تیم کاملا فنی بازی داریم. آنها خیلی در حمله قدرتمند هستند و می‌دانیم از این بازی چه می خواهیم ما از این تیم کاملا شناخت داریم، آنها تیم بسیار خوبی هستند و امیدوارم که سه امتیاز بازی را بدست بیاوریم.

عباسی در ادامه تصریح کرد: هر دو تیم به دنبال برد هستند گر چه ما با تیم های میانی جدول فاصله گرفتیم اما از اهداف خود دست نمی کشیم و باید به روند رو به رشد خود ادامه دهیم. در بازی برابر صنعت نفت هدفمان کسب سه امتیاز است.نفت آبادان بازیکنانی دارد که از قابلیت های بالایی برخوردار هستند. همچنین این تیم از هواداران بسیار خوبی نیز برخوردار است.

مالک باشگاه سیاه جامگان در مورد شایعه برگزاری دیدار پرسپولیس و سیاه جامگان در تهران گفت: چنین چیزی صحت ندارد، ما میزبان هستیم و منطقی هم نیست که به تهران برویم اما فکر می کنم شرایط طوری باشد که در روز آخر ما جشن بقا بگیریم و پرسپولیس جشن قهرمانی اش را در مشهد برپا کند.

وی در پایان درباره عملکرد میثاقیان در سیاه جامگان تصریح کرد:از روزی که میثاقیان به تیم ما آمده با جان و دل برای موفقیت سیاه جامگان تلاش کرده است و در این چهار بازی بازیکنان توانستند با ارائه یک بازی تماشاگر پسند تیم های استقلال،سپاهان و نفت تهران را متوقف کنند و مقابل استقلال خوزستان به برتری برسند پس این نشان می دهد که اکبر کارش را به خوبی اجرا می کند و تمام سعی اش ماندگاری سیاه جامگان در لیگ است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار