همکاری دانشگاه خوارزمی با دانشمندان و متخصصان ایرانی مقیم خارج از کشور

مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه خوارزمی از همکاری این دانشگاه با اساتید و دانشمندان ایرانی مقیم خارج خبر داد.

غلامرضا کریمی مدیر همکاری‌های علمی-بین المللی دانشگاه خوارزمی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: هدف از همکاری‌های علمی بین‌المللی این دانشگاه با اساتید و دانشمندان ایرانی مقیم خارج، استفاده از ظرفیت‌های بالقوه علمی و پژوهشی آنان در مراکز علمی و فناوری کشور است.

وی ادامه داد: دانشگاه خوارزمی می‌تواند دانش آموختگان دوره دکتری را که در دانشگاه‌های برتر خارج از کشور تحصیل کرده‌اند به مدت یک سال در دانشگاه خوارزمی به عنوان پست دکتری پذیرش کند.

مدیر همکاری‌های علمی بین المللی دانشگاه خوارزمی اضافه کرد: طی این طرح، از استادان ایرانی خارج از کشور به مدت سه ماه برای برگزاری چند واحد درسی در دانشگاه خوارزمی دعوت به همکاری کردیم و هزینه آن‌ها معادل رتبه دانشگاهی پرداخت می‌شود.

کریمی تصریح کرد: افرادی را که در خارج از کشور اقامت دارند و علاقه‌مند به همکاری با دانشگاه خوارزمی هستند، شناسایی کرده‌ایم و این افراد هر چه سریعتر به مدیریت همکاری‌های علمی بین المللی معرفی می‌شوند تا مدیریت بتواند مقدمات حضور آن‌ها را در دانشگاه خوارزمی فراهم نماید.

وی یادآور شد: این فرصتی است که به صورت محدود و در یک دوره کوتاه یک ساله در اختیار دانشگاه قرار داده شده است و باید از این فرصت ارزشمند بخوبی استفاده کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار