تبریز؛

تاکید بر رفع مشکلات حوزه اشتغال و رونق و گسترش تولید

رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی با اشاره به شعار سال جاری گفت: امسال کلیه دستگاه های استان با تمام توان در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات حوزه اشتغال و رونق و گسترش تولید تلاش خواهیم کرد.

تاکید بر رفع مشکلات حوزه اشتغال و رونق و گسترش تولیدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛بهبودی در جلسه شورای برنامه ریزی استان با بیان اینکه در نخستین سال برنامه ششم توسعه قرار داریم، ادامه داد: لازم است که از ظرفیت های قانونی و مقررات پیش بینی شده برنامه ششم توسعه برای تحقق اهداف مورد نظر در استان استفاده کنیم.
 
وی با بیان اینکه در بودجه سال 95 حدود 20 درصد تخصیص به صورت نقدی بود، افزود: در سال جاری این مقدار پرداخت نقدی هم وجود ندارد و متکی به اوراق هستیم.
 
وی در خصوص مصوبه افزایش حقوق کارکنان تا سقف 50 درصد گفت: این مصوبه کلی است که می تواند اتفاق بی افتد ولی به دلیل اینکه بودجه سال 96 بسته شده و منابع مالی آن در بودجه 96 دیده نشده محقق نخواهد شد.
 
رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی تاکید کرد: دستگاه‌های مختلف از ظرفیت‌های قانون بودجه سال 96 برای توسعه استان به صورت حداکثری بهره مند شوند.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار