اصفهان؛

برگزاری نمایشگاه تخصصی خودرو و موتورسیکلت‌های مسابقه‌ای در اصفهان

نمایشگاه تخصصی خودرو و موتورسیکلت‌های مسابقه‌ای باهدف فرهنگ‌سازی استفاده درست از موتورسیکلت و خودرو و آشنایی عموم مردم با رشته‌های مختلف ورزشی هیأت برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دبیر هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان اظهار کرد: نمایشگاه تخصصی خودرو و موتورسیکلت‌های مسابقه‌ای به همراه نمایشگاه تخصصی خودروهای کلاسیک از امروز به مدت پنج روز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار می‌شود.

حسین تنهایی فرهنگ سازی استفاده درست از موتورسیکلت و خودرو و همچنین آشنایی عموم مردم با رشته‌های مختلف ورزشی زیرمجموعه هیأت را اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه برشمرد.

به گفته دبیر هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان،  تعداد ۶۰ دستگاه خودرو کلاسیک در سالن کلاسیک، تعداد ۴۰ دستگاه خودرو آفرود و دو دیفرانسیل در سالن آفرود، تعداد ۷۰ دستگاه خودروهای مسابقه‌ای در سالن خودروهای مسابقه‌ای به معرض نمایش عموم گذاشته شده است.

وی ادامه داد: همچنین در سالن مخصوص موتورسیکلت، تعداد ۴۰ دستگاه موتورسیکلت‌های ورزشی سنگین ریس، استیریت، تریل، تریال و کراس قرار دارد که علاقه‌مندان می‌توانند از این سالن نیز بازدید کنند.

تنهایی با بیان اینکه حضور قهرمانان اتومبیلرانی و موتورسواری کشور یکی از نکات مهم این نمایشگاه است، یادآور شد: در کنار برگزاری نمایشگاه، در سالن مخصوصی نیز قهرمانان اتومبیلرانی کشور و لیلا پیکان‌پور قهرمان قهرمانان سال ۹۵ با خودرو مسابقه‌ای خود و کاپ‌های قهرمانی کسب شده حضور داشته و برای بازدیدکنندگان توضیحات لازم را ارائه خواهند کرد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.