ایلام؛

توصیه پلیس‌راه به عشایر در کوچ بهاره

عشایر برای جابجایی دام های خود از وسایل نقلیه باربری استفاده کنند.

توصیه پلیس‌راه به عشایر در کوچ بهارهبه گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سرپرست پلیس‌راه ایلام با اشاره به فرارسیدن فصل کوچ عشایر از دامداران خواست، برای جابجایی دام‌های خود از وسایل نقلیه باربری استفاده کنند.
 
رضا همتی‌زاده اعلام کرد: این روزها با شروع فصل کوچه عشایر و دامداران از مناطق گرمسیری استان به ییلاق‌های استان و استان‌های هم‌جوار شاهد تردد دام‌های زیادی در کنار جاده‌ها هستیم که می‌تواند در صورت رعایت نکردن دامداران و یا رانندگان حوادث رانندگی پیش بیاید.
 
وی افزود: عشایر و دامداران به‌ منظور جلوگیری از حوادث رانندگی و از طرفی پیشگیری از  برخی سرقت‌های احتمالی دام‌های خود را با وسایل نقلیه باربری جابه‌جا کنند.
 
سرپرست پلیس‌راه استان کوهستانی بودن و عرض کم جاده‌های استان و وجود تونل‌ها را از علل احتمالی وقوع حوادث رانندگی هنگام تردد احشام و دام‌های عشایر عنوان کرد و ادامه داد: دامداران از تردد در طول جاده‌ها خودداری کنند.
 
همتی‌زاده از رانندگان خواست در این مواقع از سال هنگام تردد در جاده‌ها و به‌ویژه در زمان غروب آفتاب و شب‌ها با رعایت سرعت مطمئنه و توجه کامل به جلو حرکت کنند.
 

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.