یاسوج؛

جمع آوری هفت هزار فقره انشعاب غیرمجاز آب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: پارسال هفت هزار فقره انشعاب غیرمجاز آب در این استان شناسایی و جمع آوری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ سید علی لدنی‌ نژاد اظهار داشت: شرایطی توسط این شرکت فراهم شده تا مردم استان بتوانند به صورت اقساطی هزینه انشعابات فاضلاب و یا آب خود را پرداخت کنند.

وی افزود: فروش اینترنتی انشعابات فاضلاب و آب، ارائه خدمات به صورت الکترونیکی و ارسال پیامکی قبوض آب برای مشترکان از مهمترین برنامه‌ های این شرکت در سال جاری است. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد بدون اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده، بیان کرد: اجرای طرح تصفیه خانه شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا از جمله برنامه ‌های پیش ‌بینی شده در سال جاری است.

لدنی نژاد عنوان کرد: پیمانکار این طرح مشخص شده و عملیات اجرایی آن نیز به زودی آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به کمبود آب آشامیدنی در کهگیلویه و بویراحمد، ابراز داشت: مسئولان شرکت آب و فاضلاب این استان تمامی تلاش و همت خود را برای ساماندهی و استفاده مطلوب از منابع آب این استان به کار گرفته‌ اند. 

لدنی نزاد گفت: بهینه‌ سازی مصرف حامل های انرژی عاملی مهم برای تحقق هر چه مطلوب تر اقتصاد مقاومتی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد است.

وی اظهار داشت: باید با همکاری مردم کهگیلویه و بویراحمد مصرف انواع حامل های انرژی به ویژه آب در این استان کاهش یابد.

کهگیلویه و بویراحمد دارای حدود 130 هزار مشترک آب و افزون بر 40 هزار مشترک فاضلاب است. 


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.