کرمان؛

استفاده از هنر در ایجاد اشتغال پایدار

جانشین بسیج هنرمندان کشور گفت :جوانان ما بایستی در شرایط اقتصادی موجود هنرمندانه به دنبال اشتغال پایدار و مشارکت در تولید با توان فکری و علمی خود باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، نیاز آبادی ،جانشین بسیج هنرمندان کشور امروز در آیین گرامیداشت سالروز شهادت سید شهيدان اهل قلم سید مرتضی اوینی و گرامیداشت روز بسیج هنرمندان استان کرمان به میزبانی بافت گفت: در حال حاضر دو جبهه جنگ نرم و جبهه جنگ قدرت باید دقت داشت که برای آرمان هایمان از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی با اشاره به اینکه اکنون نقش بسیجیان هنرمند در هر عرصه ای اهمیت و اثر بخشی زیادی دارد گفت :جوانان ما بایستی در شرایط اقتصادی موجود هنرمندانه به دنبال اشتغال پایدار و مشارکت در تولید با توان فکری و علمی خود باشند و از پشت میز نشینی که نوعی عافیت طلبی است به جایی نخواهیم رسید.

نیاز آبادی افزود :هنر دینی شهید آوینی چون خورشید تابناک تلالو اش در جامعه نمایان است و بایستی جوانان هنرمندانه از ایثار هنرمندانه اش درس بگیرند.

حسینی نسب مسئول بسیج هنرمندان استان کرمان نیز در این آیین با اشاره به فعالیت 18کانون بسیج هنرمندان استان کرمان گفت :حفظ هویت فرهنگی ایرانی و اسلامی، معرفی ظرفیت های هنری انقلاب اسلامی و توسعه و گسترش فرهنگی فعالیت های بسیج هنرمندان از اهداف برگزاری آیین استانی روز بسیج هنرمندان استان در بافت بود.

استان کرمان اکنون 18کانون فعال بسیج هنرمندان در شهرهای مختلف با 4هزار نفر عضو دارد.

آیین گرامیداشت روز بسیج هنرمندان و گرامیداشت شهید مرتضی اوینی با حضور اعضا و مسئولین کانون های بسیج هنرمندان استان به میزبانی شهرستان بافت برگزار شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.