لیگ قهرمانان آسیا؛

پورموسوی: برای جبران نتیجه بازی رفت به مصاف لخویا می رویم/ بلماضی: پیروزی مقابل استقلال خوزستان در بازی های آتی ما نقش مهمی دارد

سرمربیان تیم های فوتبال استقلال خوزستان و لخویا قطر در نشست خبری پیش از دیدار تیم هایشان حاضر شدند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پورموسوی و جمال بلماضی سرمربیان تیم های فوتبال استقلال خوزستان و لخویا قطر در نشست خبری  پیش از دیدار تیم هایشان حاضر شدند.

*برای جبران نتیجه بازی رفت به مصاف لخویا می رویم

پورموسوی: برای جبران نتیجه بازی رفت به مصاف لخویا می رویم/ بلماضی: پیروزی مقابل استقلال خوزستان در بازی های آتی ما نقش مهمی داردسیدسیروس پورموسوی گفت: از مسئولان تیم لخویا برای مهمان نوازی که از ما داشتند تشکر می کنم و قهرمانی این تیم در لیگ ستارگان قطر را هم تبریک می‌گویم. فردا یکی از حساس‌ترین مسابقات این گروه برگزار می‌شود و در تلاش هستیم بازیکنان استقلال خوزستان را آماده این بازی کنیم. امیدوارم بازی خوب و جوانمردانه‌ای به نمایش بگذاریم و با امتیاز زمین را ترک کنیم.

وی درباره این که چرا استقلال خوزستان با وجود صدرنشینی در گروه در اهواز نتوانست لخویا را شکست دهد، بیان کرد: لخویا تیم قوی است. در آن بازی گل زود هنگامی زدیم اما در ادامه تمرکز خود را از دست دادیم. با وجود برتری در نیمه دوم از موقعیتهای مان بهره نبردیم اما فردا برای جبران نتیجه بازی رفت تلاش می‌کنیم. در کل هر بازی شرایط خودش را دارد.

پورموسوی درباره اینکه چرا تیمش برای برگزاری دیدار با لخویا سه روز زودتر به قطر آمده است، اظهار داشت: از آن جایی که استقلال خوزستان تیم جوان و کم تجربه ای است، این مسئله 100 درصد به ما کمک می کند. با توجه به حساسیت مسابقات می‌خواهیم تمرکز تیم روی بازی باشد.

وی در مورد تاثیر غیبت یوسف علی در لخویا بیان کرد: یوسف علی بازیکن خوب و تاثیرگذاری است اما نبود یک بازیکن کار تیم را چندان دچار مشکل نمی‌کند. ما هم فردا 2 بازیکن خوب خود را در ترکیب نداریم.

پورموسوی در مورد اینکه اعلام کرده به دنبال سه امتیاز است و آیا این بدان معناست که تیم حریف را جدی نگرفته و به آنها بی احترامی می‌کند اظهار داشت: کجا گفتم به دنبال کسب سه امتیاز هستیم؟ لخویا برایمان قابل احترام است اما ما تلاش می‌کنیم با امتیاز میدان را ترک کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد نفرات آسیب دیده تیمش تصریح کرد: قطعا علی اصغر عاشوری را در اختیار نداریم اما پزشکان تیم تلاش می‌کنند پیمان شیرزادی را به بازی برسانند.

*پیروزی مقابل استقلال خوزستان در بازی های آتی ما نقش مهمی دارد

پورموسوی: برای جبران نتیجه بازی رفت به مصاف لخویا می رویم/ بلماضی: پیروزی مقابل استقلال خوزستان در بازی های آتی ما نقش مهمی داردجمال بلماضی گفت: هرچند در این بازی سه بازیکن خود را در اختیار نداریم اما به سایر بازیکنان لخویا اعتماد کامل دارم چراکه در طول فصل جاری به چنین شرایطی عادت کرده‌ایم.

سرمربی لخویا در پایان خاطر نشان کرد: هرچند پیروزی برابر استقلال خوزستان، صعود لخویا به جمع 16 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا را قطعی نمی‌کند اما کسب سه امتیاز این دیدار نقش مهمی در بازی های پایانی ما دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار