خطرناک ترین بازیکن فوتبال آسیا برابر پرسپولیس

کاپیتان 2 رگه تیم فوتبال الریان قطر در آستانه بازی این تیم مقابل پرسپولیس، در لیست خطرناک ترین بازیکنان فوتبال آسیا قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجودی که تیم فوتبال الریان قطر از ملی پوشان 2 تابعیتی مانند عمر باری، محمد علاءالدین، مصعب خدر، دنیل گومو، احمد علاءالدین و سباستین سوریا و ستارگانی چون گونزالو ویرا اروگوئه ای، ناتان اوتاویو برزیلی، اولیسس پاچوکا پاراگوئه ای و سرخیو گارسیا و کوخ میونگ جین کره ای در ترکیب خود بهره می برد، به نظر می رسد تمرکز بازیکنان پرسپولیس در دیدار امشب مقابل این تیم هم باید بیش از هر بازیکنی به رودریگو تاباتا هافبک برزیلی-ژاپنی تیم ملی قطر معطوف شود.

در آستانه بازی های دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی خطرناک ترین مهره های این فصل لیگ قهرمانان را منتشر کرد که بر اساس این فهرست، تاباتا به عنوان دومین بازیکن تهاجمی و خطرناک تورنمنت معرفی و مورد تمجید قرار گرفت.
 
ستاره برزیلی الاصل تیم ملی قطر در حالی با 11 بار حمله و موقعیت گلزنی مقابل رقبا در جدول تهاجمی ترین بازیکنان در رده دوم ایستاد که پیش از او عمر عبدالرحمان ستاره ملی پوش اماراتی ها و باشگاه العین در صدر این جدول ایستاده است. تاباتا در بازی رفت پرسپولیس و الریان با به ثمر رساندن 2 گل و یک پاس گل بیش ترین نقش را در پیروزی سه بر یک شاگردان میشل لادروپ مقابل سرخ پوشان ایرانی ایفا کرد.

جایگاه سوم این جدول ارزشی نیز در کمال تعجب همگان به بازیکنی گمنام از فوتبال تایلند و باشگاه ماناگتون یونایتد به نام چاناتیپ اختصاص یافته است.
 
این در حالی است که نام هیچ کدام از بازیکنان ایرانی در این فهرست دیده نمی شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار