انهدام 2 باند قاچاق موادمخدر صنعتی در مازندران

دو باند قاچاق موادمخدر صنعتی در مازندران متلاشی شد.

سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از انهدام دو باند قاچاق موادمخدر صنعتی و کشف بیش از شش کیلو گرم شیشه در سطح استان در 48 ساعت گذشته خبر داد .

وی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع گسترده موادمخدر صنعتی در سطح استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی با شناسایی این افراد، آنان را مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند.

سردار میرفیضی افزود: ماموران در ادامه تحقیقات دریافتند، این افراد در قالب دو باند بزرگ تهیه وتوزیع موادمخدر صنعتی در سطح گسترده در شهرستان های چالوس، تنکابن، ساری و قائم شهر فعالیت دارند.

وی گفت: ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتی و اقدامات فنی و پلیسی در 48 ساعت گذشته با هماهنگی قضائی طی چهار مرحله عملیات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری 12 متهم به قاچاق موادمخدر صنعتی در شهرستان های فوق شدند .

وی افزود : ماموران در این عملیات بیش از شش کیلوگرم موادمخدر شیشه کشف و هفت دستگاه خودرو متعلق به متهمان را که در امر تهیه وتوزیع موادمخدر به کارگیری می شد، توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به افزایش 11 درصدی کشفیات موادمخدر در سال گذشته از کشف بیش از دو تن و800 کیلوگرم انواع موادمخدر در سال گذشته در سطح استان خبر داد .

سردار میرفیضی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار