مهاجم استقلال تمديد قرارداد را رد كرد! اميد ماندنی مى شود؟

اين طور كه شواهد نشان مى دهد مهاجم تأثير گذار تيم فوتبال استقلال درخواست باشگاه براى تمديد قراردادش را رد كرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به نظر سرمربى استقلال، مسئولان باشگاه طبق درخواست علیرضا منصوریان با بازیکنانی چون امید ابراهیمی و کاوه رضایی برای تمدید قرارداد وارد مذاکره شده اند. 

رضایی در این فصل 7 گل برای استقلال به ثمر رسانده و از طرفى7 پاس گل و انجام بازی‌های مؤثری را برای استقلال انجام داده است.
 
منصوریان که اعتقاد ویژه‌ای به مهاجم تیمش دارد، از مسئولان استقلال خواسته خیلی جدی به فکر تمدید قرارداد رضایی باشند اما به نظر این بازیکن درخواست اولیه باشگاه را رد کرده است.
 
ظاهرا رضایی قصد دارد فصل آینده هر طور شده راهی خارج از کشور شود و به همین دلیل پاسخ قطعی به مسئولان باشگاه استقلال نداده و به نوعى تمديد قرارداد خود را با استقلال، به پايان فصل موكول كرده است.

اما از سويى ديگر به نظر مى رسد اميد ابراهيمي هافبك آبى ها در صحبت هايى كه با منصوريان درباره تمديد قرارداد داشته، اعلام كرده، احتمال ماندنش در استقلال زياد است.

به اين ترتيب بايد منتظر ماند و ديد در نهايت ٢ بازيكنى كه منصوريان به شدت به دنبال تمديد قرارداد آنهاست رضايت به ماندن در جمع آبى ها براى فصل آتى را خواهند داد يا خير.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار