نگاهی به عملکرد استقلال مقابل لوکوموتیو

تیم فوتبال استقلال روز گذشته در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم لوکو‌موتیو ازبکستان با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال روز گذشته در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم لوکو‌موتیو ازبکستان با نتیجه یک بر یک متوقف شد. در بین 3 تیمی که تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با آنها همگروه است، لوکوموتیو ضعیف‌ترین تیم در بین آنها است و با توجه به این مساله پیش‌بینی می‌شد شاگردان منصوریان کار راحتی مقابل این تیم داشته باشند اما عملکرد آبی‌پوشان پایتخت مقابل نماینده ازبکستان آن طور که باید مناسب نبود و استقلالی ها پس از دریافت گل اول تنها مجبور به کسب تساوی مقابل این تیم شدند.

از طرفی می توان گفت مدافعان استقلال و به خصوص مدافعان کناری این تیم یعنی وریا غفوری و میلاد زکی‌پور آن طور که باید انتظارات را برآورده نکردند و به نوعی آنها به حدی پراشتباه بازی کردند که بازیکنان لوکوموتیو بارها توانستند از کناره‌های زمین روی دروازه استقلال خطرآفرین شوند.
 
همچنین امید ابراهیمی و فرشید باقری نتوانستند زوج مناسبی را در میانه میدان تشکیل دهند. فرشید باقری که به جای امید نورافکن در کنار ابراهیمی قرار گرفته بود در بازی روز گذشته نمایش ضعیفی را به اجرا گذاشت.

در خط حمله نیز کاوه رضایی و علی قربانی حضور داشتند که البته رضایی تا حدودی توانست بازی خوبی انجام دهد و تک گل استقلال را هم به ثمر رساند اما علی قربانی تا زمانی که در زمین حضور داشت تعداد دفعاتی که توپ را لمس کرد به 10 بار هم نرسید.
 
حضور در گروهی آسان می‌توانست برای استقلال حکم صعود بی‌دردسر به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشد. حتی در حال حاضر هم به عنوان تیم دوم شانس زیادی برای صعود دارد اما با این حال اگر منصوریان همچنان با این روند پیش رود، کار سختی را در آینده خواهد داشت،  استقلال به لحاظ تاکتیکی مشکلات زیادی دارد که باید هر چه زودتر از سوی کادر فنی حل شود تا آبی ها مشکلی برای ادامه راه نداشته باشند.
 
در هر صورت باید منتظر ماند تا دید آبی‌پوشان پایتخت در این چند بازی پایانی چه عملکردی خواهند داشت و اینکه آیا شاگردان منصوریان می‌توانند به خواسته هواداران جامه عمل بپوشاند یا خیر.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار