پورموسوی: امیدوارم مقابل الفتح پیروز شویم/ صد در صد صعود می کینم

سرمربی استقلال خوزستان گفت: بازیکنان ما در دیدار با لخویا تمرکزشان را از دست دادند و در حالی که بازی شرایط عادی داشت، 2 گل دریافت کردیم.

سیداکبر پورموسوی در گفت و گو با فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  شکست 2 بر یک استقلال خوزستان مقابل لخویا قطر بیان کرد: بازیکنان ما تمرکزشان را از دست دادند و در حالی که بازی شرایط عادی داشت، 2 گل دریافت کردیم.
 
وی افزود: اگر بچه‌ها ما شجاعت بیشتری داشتند می‌توانستیم گل مساوی را به ثمر برسانیم. این شکست چیزی از ارزش‌های بازیکنان من کم نمی‌کند، اما آنها باید بدانند در فوتبال در هر دقیقه هر اتفاقی رخ می‌دهد و باید دقیق‌تر و باهوش‌تر بازی کنند.  به تیمی باختیم که بسیار حرفه‌ای است، بازیکنان بین‌المللی دارد و از نظر امکانات هم فوق‌العاده هستند.

پورمسوی ادامه داد: باید این بازی را فراموش کنیم و برای 2 دیدار آینده‌مان آماده شویم. باید خودمان را به خوبی آماده کنیم که مقابل الفتح عربستان و الجزیره بهترین عملکرد را داشته باشیم تا به دور بعدی صعود کنیم. همانطور که زندگی همیشه در جریان است و ادامه دارد.
 
سرمربی استقلال خوزستان در پایان اظهار کرد::‌ ابتدا باید بگویم ما صددرصد صعود خواهیم کرد، چون من به تیمم ایمان دارم. اینکه یک بازی بیشتر از الفتح در این زمین داشتیم، روی عملکرد ما تأثیر مثبت خواهد گذاشت. در قطر از ما خوب پذیرایی کردند و امیدوارم 5 اردیبهشت‌ماه جشن صعودمان را در این ورزشگاه بگیریم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار