آذر باد: باید از اعتبار فوتبال خراسان دفاع کنیم/ صنعت نفت تیم سخت کوشی است

بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: سیاه جامگان تیم خوبی در لیگ برتر است و می‌خواهیم از اعتبار فوتبال استان خراسان دفاع کنیم.

محسن آذر باد در گفت و گو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دیدار سیاه جامگان مقابل صنعت نفت آبادان بیان کرد: این دیدار مانند بازی های دیگر مهم است. می دانیم که همیشه بازی پیش رو از اهمیت بیشتری برخوردار است. دیدار آسانی نیست چراکه اساسا در فوتبال بازی آسانی وجود ندارد و شک نکنید بازی با صنعت نفت در آبادان سخت است.
 
وی افزود: در لیگ برتر قرعه آسانی در کار نیست. بیشتر تیم‌ها از نظر بازیکنان باکیفیت، خوب بسته شده‌اند و هیچ بازی ساده‌ای در لیگ برتر نداریم. سیاه جامگان هم تیم خوبی در لیگ برتر است و می‌خواهیم از اعتبار فوتبال استان خراسان دفاع کنیم. بنابراین فرقی ندارد که مقابل چه تیمی بازی می کنیم.
 
آذرباد در ادامه تصریح کرد: هیچ بازی آسانی در لیگ وجود ندارد و شک نکنید بازی با صنعت نفت هم به یک دیدار مهم و پرجنب و جوش تبدیل می شود.
 
بازیکن تیم سیاه جامگان اظهار کرد: بازی به بازی پیش می رویم اما جاه طلبی زیادی داریم. فکر می کنم همه تیم ها رقبای ما هستند. صنعت نفت تیم سخت کوشی است که موفق شده در زمین خودش پرسپولیس را شکست دهد و به همین دلیل باید با هوش و ذکاوت کامل مقابل حریف خودمان به میدان برویم تا با پیروزی زمین را ترک کنیم.
 
وی در پایان گفت: خوشبختانه یکی از امتیازاتی که سیاه‌جامگان برای بقا در لیگ برتر دارد، این است که روحیه جنگندگی بازیکنان خیلی بالاست و همه بازیکنان بینش و باور بقای این تیم در لیگ برتر را دارند. مهم ترین نکته این است که با همت بازیکنان و راهنمایی‌های مربی تیم می توانیم مانند فصل گذشته حضورمان را در لیگ جشن بگیریم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار