سعیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

روند رو به رشد مصرف مواد در خوابگاه‌های دانشجویی/ ضرورت پیشگیری با راهکارهای آموزشی مستمر

عضو ناظر در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: با روند رو به رشد مصرف مواد مخدر در خوابگاه‌های دانشجویی، نیازمند به پیشگیری با راهکارهای آموزشی مستمر هستیم.

محمد اسماعیل سعیدی عضو ناظر در کمیسیون اصل 90 در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: با روند رو به رشد مصرف مواد مخدر در خوابگاه های دانشجویی، نیازمند به پیشگیری با راهکارهای آموزشی مستمر هستیم.
 
وی تصریح کرد: در سال های اخیر در خصوص مسائل آموزشی و فرهنگ سازی، برنامه هایی اجرا شد که به دلیل مقطعی بودن آن، تاثیر گذاری کمی بر قشر جوان داشته است.
 
نماینده مردم تبریز، آذر شهر و اسکو گفت: موضوع اعتیاد باید از سوی مسئولان دولت، مجلس و دستگاه های ذیربط به طور جدی دنبال شود به طوریکه اگر به معنای واقعی به دنبال ریشه کن شدن این معضل هستیم باید پیشگیری را بر درمان مقدم بدانیم چرا که حرف و شعار دردی از این مشکل دوا نمی کند.
 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس نیز باید برای افزایش اعتبار این حوزه و نظارت جدی بر عملکرد دستگاه های اجرایی تلاش کند تا در راستای تدوین برنامه های آموزشی با کمبود اعتبار مواجه نشویم.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار