اردبیل؛

احداث پارکینگ ناوگان سنگین در اردبیل ضروری است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل بر احداث پارکینگ ناوگان سنگین ونیمه سنگین که باعث برهم خوردن چهره شهر اردبیل شده تاکید کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی که در جمع مدیران شرکت های حمل و نقل کالا در پایانه بار شهرستان اردبیل سخن می گفت از آمادگی کامل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل جهت اختصاص 6 هکتار زمین برای احداث این پارکینگ با ایجاد زیر ساخت های لازم خبر داد.

وی افزود: برای حل این معضل اجتماعی شهر اردبیل که در بعضی از شهرک ها و خیابان ها شاهد پارک خودروهای سنگین هستیم و این امر موجبات نارضایتی و گلایه شهروندان شده، این اداره کل در کنار تلاش ها و پیگیری های انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل با همه توان در میدان عمل آماده اقدام است.

رحمتی با اشاره به صدور سند مالکیت پایانه بار در آینده ای نزدیک بر ساماندهی و حل مشکلات این بخش و مدیریت تحویل بارنامه قول مساعد داد.

وی با قدردانی از تلاش های شبانه روزی راهداران، رانندگان و فعالان عرصه حمل و نقل کالا و مسافر گفت: ترمیم و روکش آسفالت، خط کشی و سایر اقدامات ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان امسال با همه توان انجام خواهد شد و تمام برنامه ریزی ها برای اجرای هرچه بهتر این مهم در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.