قزوین ؛

آسفالت شبانه معابر / جاده نسیم شمال خارج از حوزه شهرداری

معاون فني و عمراني شهردار قزوين گفت: خیابانها ومعابر شهر قزوین از اردیبهشت ماه شبانه آسفالت مي‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ سيد محمد علمي افزود: آسفالت شبانه با هدف سرعت بخشيدن به اجراي روکش آسفالت در معابر شهر، عدم اخلال در ترافيک و عبور و مرور شهري و تأمين رفاه شهروندان براي تردد انجام مي‌شود.

وي ، روکش ماشيني، تراش، مرمت و درزگيري  را از جمله های کارهای اجرای آسفالت شبانه بیان و اضافه کرد : معابري که براي اجراي روکش و مرمت آسفالت نيازمند مسدود شدن هستند، در اولويت قرار مي‌گيرند.

معاون فني و عمراني شهردار قزوين با اشاره به اينکه مناطق سه گانه شهرداري قزوين بايد ليست معابر نيازمند روکش آسفالت را به سازمان عمران ارائه دهند، گفت: نهضت آسفالت شبانه با 3 تا 4 گروه اجرايي روکش، يک گروه اجرايي درزگيري و يک گروه اجرايي تراش آسفالت انجام مي‌شود.

علمي افزود: با توجه به اينکه شرايط دمايي و رطوبتي بر کيفيت آسفالت مؤثر است، در صورت مساعد بودن وضعيت جوي معابر مرمت مي‌شوند.
 
علمي اضافه کرد : مردم با رجوع به مناطق سه گانه شهرداري درخواست‌هاي خود را براي روکش آسفالت معابر اعلام کنند تا در صورت نياز و بررسي نرم افزاري درباره نوع خرابي ها، نوع مرمت و اصلاح، اقدام شود.

وي با اشاره به لکه گيري جاده نسيم شمال هم گفت: اين جاده از نظر زيرسازي مشکل فني دارد و در صورت روکش آسفالت، بعد از چند ماه وضعيت جاده به حالت قبل برمي گردد.

معاون فني و عمراني شهردار قزوين افزود : با توجه به اينکه اين مسیر  خارج از حوزه وظايف شهرداري  است شوراي فني استان  درباره آن تصميم مي‌گيرد.
انتهای پیام/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.